Lovely Lady

Farveblyanter til tumling

8 indlæg i dette emne

Jeg har kigget på de her

http://www.techmaster.dk/stabilo-woody-8806-tyk-farveblyant-saet-med-6-forskellige-farver-p-5466.html?cPath=1200_1693

Til min 1 1/2 årige, fordi jeg jo synes, at det lyder forførende med det 'break proof'.. Men er det bare mig, eller skurrer det i ørerne med 'bly'... Det skal der vel helst ikke være i noget, som han putter i munden... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tænker de ser super gode ud.. Lucas har nogle der ligner ved mormor og morfar og de er gode tykke og nemmere at holde på for ham... vi er selv på jagt efter nogen som de har til ham herhjemme.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt Stockmar farver til Noah, det er saa ikke farveBLYANTER, men dels blokke og dels farvestifter. De foerste er meget nemme for lille haand at holde om, fordi det er en "disk" og ikke en pen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt Stockmar farver til Noah, det er saa ikke farveBLYANTER, men dels blokke og dels farvestifter. De foerste er meget nemme for lille haand at holde om, fordi det er en "disk" og ikke en pen.

Jeg har faktisk de blokke - såååå fine, men junior er ikke helt så fascineret <_< Hvordan klarer stifterne sig i brug? Altså knækker de let?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk de blokke - såååå fine, men junior er ikke helt så fascineret <_< Hvordan klarer stifterne sig i brug? Altså knækker de let?

 

Nej, de knaekker ikke! Jeg har haft nogle fra Oekonorm til ham, som knaekker og er fedtede(bivoks) og dem koeber jeg aldrig mere! Nu har vi begge dele og Noah har i en periode ikke brugt hverken eller, men TUSSER. Ikke farveblyanter, som vi ogsaa har, men TUSSER. Der har jeg de oeko-agtige med to farver, en i hver sin ende og vil ogsaa koebe nogle som ikke kan trykkes ind. Det er oekonorm og de kan vist skifte farve, hvis man saa bruger den magiske hvide... 

 

Men nu er han begyndt at bruge blokkene til at tegne f.eks. hav, for de farver jo en stooor flade paa en gang og det er efterhaanden ved at fise ind, at det er vaeldig smart! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt sådan en Etch a Sketch til Vitus. Den er han faktisk ret glad for, selvom han er lidt for lille til den endnu. I modsætning til den jeg havde, da jeg var barn, er den her i farver, så den er lidt sjovere. Der er i hvert fald ikke nogen tuscher der knækker eller indeholder mærkelige ting. Om mor og far får ikke farve på deres nye sofa! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har ogsaa saadan en tegnedims, men de kan jo laere, at farver hoerer til ved kreabordet, f.eks. Noah har et i vores stue, lige udenfor koekkenet, hvor hans farver staar fremme hele tiden. Men de maa ikke forlade bordet. Han tegnede foerst lidt paa vaeggen i denne her uge, faktisk! Med blokkene  :D Det er ikke nogte, han har haft behov for foer. Men ellers saa kan de der tusser, vi har, godt gaa af vores hvide laedersofa, hvis bare det ikke faar lov at sidde laenge. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input :D. Jeg overvejer lige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER