Camillat

Fodtoej foraar/sommer - hvad har/faar jeres boern?

54 indlæg i dette emne

Er der nogen der ved hvordan Hummels sko er til børn?

 

Jeg ved det ikke, Anita, men mener da bestemt, at der er nogle BK-boern, der har Hummel sko :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen der ved hvordan Hummels sko er til børn?

Caroline har er par høje hummel, jeg synes de er lidt små i størrelser, hun har ihvertfald et nummer større end hendes andet fodtøj.

Er der andet du vil vide, så spørg endelige så må jeg se om jeg kan svare på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der ved hvordan Hummels sko er til børn?

Liva bruger Hummel fordi de er ret smalle. De er også ret små i str efter vores erfaringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status er nu et par Bundgaard roede oerkensko med raagummisaal og velcro, som Noah er meget glad for. Koebt med 1 cm vosketillaeg paa en fod og 0.8 cm paa den anden, men stoerrelsen stoerre var alt for stor. 

 

Vi har ogsaa koebt et par Nike Performance til ham, som vi i foerste omgang maatte bytte, fordi farven ikke passede den unge herre  :rolleyes

 

Og et par Bundgaard gummistoevler. 

 

Vi skal have enten Angulus eller RAP sandaler med raagummisaal og saa et par Camper, taenker jeg, som kan bruges til mere beskidt brug. 

 

Altsaa ikke nogle stoevletter, men derimod har jeg ogsaa et par Naturino oerkensko med snoerer i lysegroen staaende, fordi de var paa tilbud. Men de er stadig for store, saa maaske de kan bruges i efteraaret og ellers maa jeg jo hapse stoevletter til ham. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa hiver jeg lige denne her frem igen  :balloons

 

Noah fik Bunbdgaard sko i knaldroed og de er fine med ko stoette og det hele. Han fik ogsaa nogle Nike, som han ogsaa elsker og loeber staerkt i. De stoetter ikke heeelt saa godt, som jeg vil have det, saa han faar nok en mere stabil sneaker en anden gang, men for nu er det ok. 

 

Vi er VILDT glade for Bundgaard gummistoevlerne og jeg skal saa meget have vintergummistoevlerne til ham til efteraaret, sammen med nogle hoeje RAP vinterstoevler med velcro. Saa ved jeg det ;) Han har en saal i dem og jeg overvejer, om det er vaerd at koebe en str mindre nu det er sommer, men jeg tror ikke, jeg goer det, medmindre det kommer til at sile ned som sidste aar... 

 

Saa er vi ved sandalerne! Foerst havde jeg taenkt nogle lave og velcro, men nu er jeg faktisk blevet sikker paa, at vi skal have nogle med god stoette, der gaar op om. Jeg har indkredset Angulus og RAP, saa er det lige, hvad det skal vaere. Blaa eller naturfarvet/lysebrun. Der er ret mange farver iblandt de t-shirts, jeg har koebt og naesten noget moerkeblaat i alt, saa jeg haelder til at snuppe de naturfarvede RAP med spaender over og saa velcro om anklen. Jeg synes egentlig, de er paene og vil gaa til alt - og saa passer de til hans lyse Noah-ansigt med lyst haar.  Aj, jeg ved det ikke - men havde ogsaa gule i tankerne, hvilket maaske er doemt ude, fordi jeg ikke kan finde nogle i stoerrelse, som opfylder kravet om haelstoette og spaender/velcro over foden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er jo altid mest til det neutrale. Jeg kan godt lide at jeg kan matche alt tøj sammen med skoene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt nogle lysebrune fra kavat, jeg synes lyse sandaler er så smukke til farvede fødder (W tager hurtigt farve på trods af solcreme). Jeg har købt sko i mørkebrune og gummistøvler i mørkeblå.

Jeg er mest til neutrale sko, og holder mig derfor til brunlige nuancer og mørkeblå (dush farve) som virkelig går til alt tøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edit Ws nye sko

Williams nye sko:r9h9u1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg klikker maaske dem her hjem i aften

http://www.growingfeet.dk/shop/arauto-rap-begyndersandal-85950p.html

 

Ellers maa det blive Angulus af en art, der kan spaendes ind over foden... 

 

Men de RAP er fine og kraever ikke det store i pleje, fordi det er naturlaeder. Og farven er fin og neutral til alt det andet. Noah har selv faaet valget mellem navy og de her og saa to alternativer fra Angulus ogsaa i brun og navy. 

 

 

Jeg har købt nogle lysebrune fra kavat, jeg synes lyse sandaler er så smukke til farvede fødder (W tager hurtigt farve på trods af solcreme). Jeg har købt sko i mørkebrune og gummistøvler i mørkeblå.

Jeg er mest til neutrale sko, og holder mig derfor til brunlige nuancer og mørkeblå (dush farve) som virkelig går til alt tøj!

 

Hvis Noah kunne passe Kavat, men de er blevet for smalle til ham!

 

Noah har roede sko nu - og gule gummistoevler. Vi faar faktisk ret mange komplimenter hernede  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klikker maaske dem her hjem i aften

http://www.growingfeet.dk/shop/arauto-rap-begyndersandal-85950p.html

Ellers maa det blive Angulus af en art, der kan spaendes ind over foden...

Men de RAP er fine og kraever ikke det store i pleje, fordi det er naturlaeder. Og farven er fin og neutral til alt det andet. Noah har selv faaet valget mellem navy og de her og saa to alternativer fra Angulus ogsaa i brun og navy.

Hvis Noah kunne passe Kavat, men de er blevet for smalle til ham!

Noah har roede sko nu - og gule gummistoevler. Vi faar faktisk ret mange komplimenter hernede :rolleyes

Aw de var fine, de RAP sandaler :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aw de var fine, de RAP sandaler :kuller

 

Har hapset dem nu!  :loveshower

 

Growingfeet er den eneste webshop, som har dem i str 25 og nu har vi koebt dem, saa maa vi se, om det er ok med 15,9 cm til ham. Str 24 er 15,2 og det er kun lige 0,7 cm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt seje Nike-kondisutter og smarte røde I-walk sandaler fra Bobux.

Gummistøvler blev pink i et mærke der hedder reflex og som er købt i butikken på mit arbejde.

https://www.zalando.dk/nike-performance-flex-experience-3-lobesko-lethed-lysebla-n1243a0bx-k11.html

xGthIfF.jpg

 

De er ogsaa fine, de roede  :loveshower

 

Jeg nyder at koebe noget uden farve denne ene gang, hi hi  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie passer stadig fint de sneakers han fik i julegave, og så fandt jeg lige Adidas Spezial på tilbud til 100kr i weekenden, så Marlon fik sådan et par.

Derudover har de sandaler. Charlie har fået Marlons fra sidste år, og Marlon fik et par Kangaroos jeg fandt på januarudsalg til 75kr. Og gummistøvler blev fra Kvickly til Charlie på bud til 50kr fordi de gamle revnede, og der ikke lige var tid til den store jagt inden BH-start (han ønsker sig nok nye til sin fødselsdag, for kvaliteten er godt nok elendig), og Marlon fik Bykier til halv pris i januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er ogsaa fine, de roede :loveshower

Jeg nyder at koebe noget uden farve denne ene gang, hi hi :lol

Jeg er bare bange for at de bliver for store til hende :( håber hendes fusser vokser lidt inden sæsonen starter.. de er åbenbart ret store i størrelsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Troldemor: Det er nogle kup! Noah har bare en fod, der vaelter lidt indad, saa jeg er noedt til at vaere forsigtig med pasform og stoette. Jeg er stadig ude i at satse paa vinterstoevler nu her og samme med sandaler, naar det bliver udsalgstid. Det kan jo saelges igen, hvis det er helt galt, taenker jeg. M er lunken overfor ideen, men saa maa det jo koste, som det koster.

 

 

 

 

Jeg er bare bange for at de bliver for store til hende :( håber hendes fusser vokser lidt inden sæsonen starter.. de er åbenbart ret store i størrelsen!

 

Aah, det er traels. Jeg taenkte det samme om Noahs roede Bundgaard her i foraaret. Vi tog konsekvensen og fik dem byttet til stoerrelsen mindre. Han skal bare gaa godt i dem....

 

Jeg ville ogsaa have koebt den mindre af de RAP, men HVIS de saa tager et spring, saa er de maaske udsolgt i den stoerrelse i den butik, som er eneste med de sandaler i str 25. Alle andre har dem til og med str 24. Nu ser vi og hvis han sejler i dem, saa bytter vi dem jo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Troldemor: Det er nogle kup! Noah har bare en fod, der vaelter lidt indad, saa jeg er noedt til at vaere forsigtig med pasform og stoette. Jeg er stadig ude i at satse paa vinterstoevler nu her og samme med sandaler, naar det bliver udsalgstid. Det kan jo saelges igen, hvis det er helt galt, taenker jeg. M er lunken overfor ideen, men saa maa det jo koste, som det koster.

Aah, det er traels. Jeg taenkte det samme om Noahs roede Bundgaard her i foraaret. Vi tog konsekvensen og fik dem byttet til stoerrelsen mindre. Han skal bare gaa godt i dem....

Jeg ville ogsaa have koebt den mindre af de RAP, men HVIS de saa tager et spring, saa er de maaske udsolgt i den stoerrelse i den butik, som er eneste med de sandaler i str 25. Alle andre har dem til og med str 24. Nu ser vi og hvis han sejler i dem, saa bytter vi dem jo...

Jeg købte dem bare til SINDSYGT god pris, fordi bsbyshoe.dk holdt ophørsudsalg... så de kan ikke byttes til mindre. - Hvis det ikke går, må jeg ha købt nogle andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Troldemor: Det er nogle kup! Noah har bare en fod, der vaelter lidt indad, saa jeg er noedt til at vaere forsigtig med pasform og stoette. Jeg er stadig ude i at satse paa vinterstoevler nu her og samme med sandaler, naar det bliver udsalgstid. Det kan jo saelges igen, hvis det er helt galt, taenker jeg. M er lunken overfor ideen, men saa maa det jo koste, som det koster.

Aah, det er traels. Jeg taenkte det samme om Noahs roede Bundgaard her i foraaret. Vi tog konsekvensen og fik dem byttet til stoerrelsen mindre. Han skal bare gaa godt i dem....

Jeg ville ogsaa have koebt den mindre af de RAP, men HVIS de saa tager et spring, saa er de maaske udsolgt i den stoerrelse i den butik, som er eneste med de sandaler i str 25. Alle andre har dem til og med str 24. Nu ser vi og hvis han sejler i dem, saa bytter vi dem jo...

Ja, jeg elsker når man er heldig at gøre en god handel.... Vil jo super gerne have nogenlunde godt fodtøj til dem, men har bare slet ikke økonomien til at købe RAP, Angulus osv, så jeg må være lidt kreativ :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg elsker når man er heldig at gøre en god handel.... Vil jo super gerne have nogenlunde godt fodtøj til dem, men har bare slet ikke økonomien til at købe RAP, Angulus osv, så jeg må være lidt kreativ :P

 

I teorien har vi heller ikke oekonomien til Angulus, men RAP er trods alt lidt mindre dyrt og saa er det bare saadan med et barn, der vaelter indad... saa maa jeg vaere kreativ ved andre ting. De smaa fusser har det hverken vaerre eller bedre i en dyr sko, hvis pasformen er daarlig, men jeg kan ikke have, at lille fod skal svede i andet end naturmaterialer... 

 

Jeg tager et sats til udsalget, har jeg bestemt, for det er skisme dyrt i sko til de banditter - og det slides jo op! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johannes hat fået ecco sko og sandaler og så et par viking gummistøvler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg elsker når man er heldig at gøre en god handel.... Vil jo super gerne have nogenlunde godt fodtøj til dem, men har bare slet ikke økonomien til at købe RAP, Angulus osv, så jeg må være lidt kreativ :P

Jeg har købt nogle, synes jeg, ret fede sandaler via spartoo - ala rap osv. Herhjemme er vi også ret vilde med den slags sandal, men økonomien er heller ikke lige til det pt. Jeg kan linke til dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt nogle, synes jeg, ret fede sandaler via spartoo - ala rap osv. Herhjemme er vi også ret vilde med den slags sandal, men økonomien er heller ikke lige til det pt. Jeg kan linke til dem?

 

Det maa du da meget gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er dem her vi har købt:

http://www.spartoo.dk/Citrouille-et-Compagnie-FRINOUI-x275057.php

De fåes, som i kan se, i mange forskellige farvekombier. Plus søger man på selve mærket, så har de mange andre slags, til priser der er til at komme i nærheden af - synes jeg :)

 

Ok, tak :) 

 

Har I faaet dem hjemog er de ok saadan i kvalitet? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg klikket to par sandaler hjem i denne her uge og begge er i fine, neutrale farver for en gangs skyld :) 

 

Jeg haaber og tror, at de passer.

 

- Naturfarvede RAP i skind og raagummisaal med spaender over foden og velcro ved anklen. 

 

- Graa trekkingsandaler med hvid saal, ogsaa RAP, med to gode velcroremme over fod og ankel. Det er samme model, han har i VS nu, bare i str stoerre. De har saa aaben snude, men de er ret smaa, de aabne snuder og saa vil han have dem paa primaert i VS. 

 

Det bliver KUN, hvis jeg falder over et vildt godt tilbud hernede, at han faar et par strand/scooter osv at skifte med. Ellers bliver det de to, vi skifter imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER