jullemulle84

navne til bebs?

4 indlæg i dette emne

ved i andre allerede nu hvad de små skal hedde? eller har i bare en masse måske'er?

 

i starten da jeg var sikker på det blev en pige, var jeg ikke i tvivl om hun skulle hedde isabella, jeg er helt vildt med prinsessen, og synes hun er så skøn og fræk :-)

 

nåh, jeg fandt så ud af det blev en dreng, og han kunne jo ikke så godt hedde isabella, så jeg tænkte william, og prøvede ihærdigt at overtale manden, med hjælp fra pigerne som blev bestukket med kinderæg hehe... Endelig overgav han sig næsten, lige indtil en vi kender, havde født og kaldte deres dreng william, øv øv.. 

 

Så nu overvejer vi lidt Oliver eller Sebastian, jeg har bare bange for hvis det bliver sebastian, og han bliver en rund dreng der bliver kaldt basse :-/

 

hvad tænker i andre med navne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået at vide at vi venter os en pige og har tre navne på tapetet. Vi vælger hvilket navn når hun er kommet til verden og vi, hvad hun er for en :)
Men de tre navne er: Molly My, Wilma og Vigga  :7himmel 

Vi havde også drengenavne, vores favorit var Sylvester, ellers Leo, Marvin, Max, Arthur, Thøger, Hugo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et pigenavn fra sidst. Mei. Det tror jeg vi holder fast i. (Ihvertfald indtil manden er klar til at diskutere navne) ellers er der et par måske'er.

Og så har vi en masse måske drengenavne. Det eneste der er rigtig ærgerligt er at vi har begge forelsket os i et engelsk navn, men ingen af os kan li den danske udgave af navnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigenavn:

Vi havde først snakket Rebecca, men er siden blevet lidt hooked på Alma... Jeg er dog lidt i tvivl, da det er så populært, men på den anden side passer Alma bedst sammen med det mellemnavn en evt. pige vil få.

Drengenavn:

Vi er total ide forladte (det var vi også da vi ventede den første). Umiddelbart har vi snakket Benjamin, men det fanger mig ikke rigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER