Dyhrberg

Hvor er jeg sølle!!!!

6 indlæg i dette emne

Hold nu k... hvor er jeg træt af mig selv lige pt!!! Jeg vil jo rigtig gerne tabe de sidste 6 kg men nej hvor er jeg bare en rygradløs og meget sølle én!! IIIIIHHHH!! Jeg synes jeg kæmper men der gør jeg jo overhovedet ikke!!!! Prøv lige at giv mig et los MEGET HÅRDT! For fisan hvor er det åndsvagt!! Jeg vsinger simpelthen sådan i vægt og når det går den forkerte vej hvad gør jeg så? Jooo jeg går sgu da lige i køkkenet og æder kogechokolade eller hvad jeg nu lige kan finde af åndsvage ting!! Øv hvor er jeg bare træls! Jeg skal rent faktisk have kjole på d. 4 marts og jeg ligner en sæk kartofler i den fordi jeg ikke kan tage mig sammen!! Mine arme blævrer og mine lår klasker mod hinanden!!!

Nå havde bare lige brug for at skælde lidt ud for er bare SÅ træt af det hele for tiden!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vibe :sm :sm

KOM IGANG... du er så tæt på målet stop ikke her.... :box :box

Og når det så er sagt så kender jeg det selv alt for godt... men vi skal helt i mål.. ja det skide flot med alle de kg vi allerede har tabt, man hvad nytter det når man hænger på et sted hvor man pt ikk kan passe så meget af sit tøj men det jo åndsvagt at købe nyt nu for de sidste kg SKAL af... Og dagene går og sommer, bikini og flotte kjoler er alt sammen lige rundt hjørnet..

:sm :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, hvor jeg kender det. Jeg har bare ligesom ikke rigtig kunne komme ind i kampen igen efter jul <_<

Og når det er sagt. SÅ ER DET NU! KOM IGANG, TAG DIG SAMMEN!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de velanrettede spark!! Jeg synes godt nok det er hårdt at hive selvtilliden op gang på gang men jeg skal fandme videre!! Det nytter jo ingenting at man har ondt af sig selv!!! Helt ærligt.. 6 kg! Hvor svært kan det da være!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de velanrettede spark!! Jeg synes godt nok det er hårdt at hive selvtilliden op gang på gang men jeg skal fandme videre!! Det nytter jo ingenting at man har ondt af sig selv!!! Helt ærligt.. 6 kg! Hvor svært kan det da være!!!

Det er svært.. men med fokus og kost og motion så når vi det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YOU CAN DU IT...!! Elller..

raphael_flying_kick.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER