Guest Smilla

Hvor køber i jeres Nupo?

10 indlæg i dette emne

Er det i fysisk butik eller på nettet?

FORTÆL MIG DET!!!!!!!!! ;) :D

Er der noget der smager rigtig godt og er der noget der er virkelig rædsomt?

Ved godt det er smag og behag....men hvis der er rigtig mange der svarer kan jeg jo få et hint! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er med på en kigger! Jeg tror jeg skal have et shot af sådan noget for at komme i gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HA! Så har jeg dældulmer lige købt en startpakke....altså den helt lille bare til at prøvesmage det hele inde på Nupo.dk :)

Klap mig lige på ryggen for jeg er sguda helt stolt! Jeg GLÆDER mig sådan til at komme igang med det! :D Hvor er det smart at sådan en dims kan erstatte et måltid.....kan man ikke bare få det intravenøst?

Nåh nej det vil nok se lidt mærkeligt ud når man kører bil, når man har sådan et stativ med slange dinglende efter sig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det smager forfærdeligt - kan faktisk kun lide snackbar og karamelbar, så sådan en spiser jeg til frokost hver anden dag.

Pulveret med jordbær er det jeg synes smager mindst forfærdeligt men kan max tvinge 2/3 del ned og kun hvis jeg ser film eller andet så jeg ikke lægger så meget mærke til at jeg spiser det.

Kan sige at Fakta har tilbud på Nupo i denne uge. Tror det er 90,- for pulverpakkerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber det når det er på tilbud. Hvis det er online, skal det inkl. forsendelse under 99 kr. Det er det sjældent, så det er tit på udsalg i supermarkeder.

Jeg drikker kun jordbær! Jeg kan ikke lide de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gerne prøve den nye med mange :) tror den er lækker!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker som regl dem der er færdiglavet.. Ja de er dyre, men syntes de smager SÅÅ meget bedre.. Der drikker jeg cacao, men kan ikke lig kakao når man selv blander, mærkeligt ikke.. Jeg drikker også de 2 nye varianter, den ene er dog liiiidt syrlig.. hehe.. Skal jeg drikke pulver, så er det jordbær, den er også okay, MEN det er møg vigtigt at det vand du tager er iskoldt, jeg drikker det som regl altid med en isterning i.. :)

jeg har aldrig rigtigt fundet ud af det med barene, men har da en del liggende.. :) Jeg købte mit i netto, og noget i fakta også.. :) Hvis du finder ud af at du kan lig pulver supperne/kakao el. mango, så har jeg en del du kan købe billigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker som regl dem der er færdiglavet.. Ja de er dyre, men syntes de smager SÅÅ meget bedre.. Der drikker jeg cacao, men kan ikke lig kakao når man selv blander, mærkeligt ikke.. Jeg drikker også de 2 nye varianter, den ene er dog liiiidt syrlig.. hehe.. Skal jeg drikke pulver, så er det jordbær, den er også okay, MEN det er møg vigtigt at det vand du tager er iskoldt, jeg drikker det som regl altid med en isterning i.. :)

jeg har aldrig rigtigt fundet ud af det med barene, men har da en del liggende.. :) Jeg købte mit i netto, og noget i fakta også.. :) Hvis du finder ud af at du kan lig pulver supperne/kakao el. mango, så har jeg en del du kan købe billigt :)

Heeeeeeeeeey!!!! Jeg vil gerne købe dine kakao-pulver :) Har ikke lige fået prøvet den med mango, men skal nok lige smage dem i eftermiddag, så kan jeg lige sige om de skal med også :) Supperne har jeg også til gode, smager de hæsligt i din mund?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt på gymnordic.dk - det var billigst :-) Har en del af det der Spicy thai chicken. Det synes jeg er overraskende godt, ift. alt det andet. Jeg kan ikke drikke shakes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg prøvesmagt dem alle....og min klare favorit er MANGO/VANILIE!!!!!!!!!! Mums!! Derefter kommer kakaoen - den første smagte af klid eller sådan kornet adrr....men så fandt vi ud af vi skulle ryste dem RIGTIG MEGET, så forsvandt al korn-smagen! :) Nu er det bare den lækreste fede kakao med skum på! Mums....Derefter kommer jordbæren og grøntsagssuppen smager også rigtig godt ifht forventet. Jeg er ikke til den der spicey thai fordi den har sådan en bidende chili-eftersmag....kan ikke lide chili.

Charlotte: Så jeg vil gerne købe dit lager, hvor meget har du og hvilke og hvad koster det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER