juliemomme

Test og hvornår

5 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg er lidt i tvivl om jeg måske kunne være gravid. Hvis man har en uregelmæssig mens kan man så regne med det. Sidst jeg havde mens var den 31/12 så ville høre hvornår jeg skal teste og hvor længe jeg skal vente. Min mens burde være kommet i dag men det er den ikke men nogen gange kan være et par dage til begge sider. Ved ikke og jeg skal teste eller om jeg skal vente et par dage mere. Jeg har ikke symptomer på at min mens er på vej.

Håbet nogen kan give et lille råd.

Hilsen julie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg er lidt i tvivl om jeg måske kunne være gravid. Hvis man har en uregelmæssig mens kan man så regne med det. Sidst jeg havde mens var den 31/12 så ville høre hvornår jeg skal teste og hvor længe jeg skal vente. Min mens burde være kommet i dag men det er den ikke men nogen gange kan være et par dage til begge sider. Ved ikke og jeg skal teste eller om jeg skal vente et par dage mere. Jeg har ikke symptomer på at min mens er på vej.

Håbet nogen kan give et lille råd.

Hilsen julie

Ret mange kan godt teste positivt 1-2 dage før forventet mens, så jeg ville teste i morgen tidlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg et lidt i tvivl for synes ikke rigtig jeg har symptomer på noget. Hverken på mens eller graviditet. Og når min mens kan være uregelmæssig.

Vil bare heller ikke teste hvis det ikke et noget. Bliver lidt ked af det af negativ test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle gange testet omkring hvor jeg kunne forvente menstruation, hvis den er udeblevet. Jeg køber altid de billige tests, så det ikke er så stor en udskrivning. Der er altid chancen for at blive skuffet, men også chancen for at blive positivt overrasket, håber det sidste for dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg er gravid men det ville da være dejligt hvis jeg var. Hvor køber du de billige henne? Sort købte jeg på apoteket. Det var lidt dyrt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER