MrsMe

De der ÆL tests...

7 indlæg i dette emne

...hvordan er det nu lige at det er med dem?

 

Jeg har lige fået dem idag og det er lang tid siden jeg har brugt dem, så skal lige have opsummeret :-)

 

Jeg er med på at stregerne skal være ens for at være positiv, men kan man tolke på om man har haft ÆL? Er det noget med at der slet ikke nogen streg er, når man har haft ÆL eller er det noget jeg husker forkert? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg aldrig hørt om :)

Men hvis du gerne vil være sikker på, hvornår ÆL HAR været der, så kan jeg anbefale temperaturmetoden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig hørt om  

Men hvis du gerne vil være sikker på, hvornår ÆL HAR været der, så kan jeg anbefale temperaturmetoden :)

 

Ja jeg nåede bare ikke at bruge inden vi besluttede os, at nu var det nu vi startede op igen - jeg brugte den inden vi holdte pause og skal da helt sikkert bruge den igen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...hvordan er det nu lige at det er med dem?

Jeg har lige fået dem idag og det er lang tid siden jeg har brugt dem, så skal lige have opsummeret :-)

Jeg er med på at stregerne skal være ens for at være positiv, men kan man tolke på om man har haft ÆL? Er det noget med at der slet ikke nogen streg er, når man har haft ÆL eller er det noget jeg husker forkert?

Tror du husker forkert. Jeg er forsat med at teste efter positiv ægløsnings test og de er gået tilbage til en streg eller en tydelig og den anden utydelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du husker forkert. Jeg er forsat med at teste efter positiv ægløsnings test og de er gået tilbage til en streg eller en tydelig og den anden utydelig.

Hvis der slet ikke er nogen streg så er det fordi der er noget kalt med testen, den ene streg er kontrolstreg og den skal altid være der ellers skal man klage der hvor man har købt den.... Man kan ikke se på en ÆL test om man har haft ÆL, den måler et bestemt hormon og når det ikke længere er tilstede (når ÆL er over) så bliver testen negativ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar - så var det nok mere ønsketænkning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det ville ellers være smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER