Håbetsglæde

Ammepude

16 indlæg i dette emne

Hej

Hvilke erfaringer har i med ammepuder, hvad er bedst? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ska være fossflakes ammepude - super god synes jeg.

Havde en med kugler som i sækkestol med den store. Den var frygtelig og han lå ofte og svedte, mens han fik mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ska være fossflakes ammepude - super god synes jeg.

Havde en med kugler som i sækkestol med den store. Den var frygtelig og han lå ofte og svedte, mens han fik mad.

 

Fuldstændig enig :ditto 

Jeg kasserede den første ammepude i ren arrigskab fordi han kun lå godt i ca 30 sek, så skulle jeg rette på ham. Flossflakes var meget bedre! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaringer endnu. Har købt en doomoo, fordi den skulle have fået gode anmeldelser af forbrugerne :) og synes den virker ret lækker. Kan ikke lige huske hvad fyldet er. Det er sådan nogle mini kugler, de minder lidt om krøyerkugler, men det er noget andet materiale, som vist ikke skulle blive lige så varmt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaringer endnu. Har købt en doomoo, fordi den skulle have fået gode anmeldelser af forbrugerne :) og synes den virker ret lækker. Kan ikke lige huske hvad fyldet er. Det er sådan nogle mini kugler, de minder lidt om krøyerkugler, men det er noget andet materiale, som vist ikke skulle blive lige så varmt. :)

Det var det vores hed! Den er altså god!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne slet ikke hitte ud af det med ammepuden, så brugte den 2-3 gange unden jeg opgav. Noah ville simpelthen ikke ligge stille, og så var det nemmere kun at holde ham, frem for også at skulle styre en ammepude.

Bare lige for at give et pip om det altså ikke er et hit for alle børn og forældre ;)

Vi havde en med fossflake fyld fra Babysam. Ellers en ganske fin pude, hvis ellers man kunne få det til at fungere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det vores hed! Den er altså god!

glæder mig også til at komme igang med at bruge den. synes den er mega lækker :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode inputs, når man er førstegangs gravid, så er der godt nok meget at undersøge og tænke over :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en med Fossflakes, som var på tilbud da jeg ventede vores den ældste og den er blevet brugt til to børn og regner bestemt med den skal findes frem igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at du skal have størrelsen med i overvejelserne.

Da jeg har "lidt" ekstra på sidebenene, er jeg glad for vores som er ekstra stor. Det ville slet ikke have fungeret med en lille (/almindelig).

Og samtidig kan jeg lige have en tallerken med mad stående på den, samtidig med at jeg ammer :D

Min hedder Candide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det vores hed! Den er altså god!

 

hmm... doomoo ammepuder er ikke med fosflake fyld... det er med "micro styrofoam" kugler (som når man googler det er en miniudgave af krøyer-kugler)... jeg tror for så vidt ikke der er noget galt i det, men du skrev bare først det var en fosflake du havde... Fosflake er et "kunst-dun" som ikke er giftig på nogen måde, hvis man skal tro på det de selv skriver på deres hjemmeside (og det skal man vel?)

 

Jeg kan godt lide tanken om fosflake, men inden jeg opdagede der var noget der hed det, har jeg købt en af min svigerinde som ikke kom til at bruge den, da hun sad bedre helt uden, hun mente selv at hun bare havde for store babser til at det ville du ordentligt, (en Sebra) med de små krøyer-kugler i, så tænker lige at give den en chance før jeg løber ud og køber en ny en til 500-600,-

 

Men er der nogen der har erfaring med Sebras ammepuder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm... doomoo ammepuder er ikke med fosflake fyld... det er med "micro styrofoam" kugler (som når man googler det er en miniudgave af krøyer-kugler)... jeg tror for så vidt ikke der er noget galt i det, men du skrev bare først det var en fosflake du havde... Fosflake er et "kunst-dun" som ikke er giftig på nogen måde, hvis man skal tro på det de selv skriver på deres hjemmeside (og det skal man vel?)

Jeg kan godt lide tanken om fosflake, men inden jeg opdagede der var noget der hed det, har jeg købt en af min svigerinde som ikke kom til at bruge den, da hun sad bedre helt uden, hun mente selv at hun bare havde for store babser til at det ville du ordentligt, (en Sebra) med de små krøyer-kugler i, så tænker lige at give den en chance før jeg løber ud og køber en ny en til 500-600,-

Men er der nogen der har erfaring med Sebras ammepuder?

Nå for faen.. Så er jeg fejlinformeret! Tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft med fossflaskes, og jeg eeeeelsker den! Den larmer ikke på samme både som Krøyer kugler, og den bliver ikke flad. Fandt en på tilbud fra smallstuff

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må se om jeg kan finde en med fossflakes så :D

Mit problem er bare, at jeg ikke er særligt vild med betrækne på dem man kan købe, men jeg har dog fundet en i helt sort, som kan gå an :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du ska ka sy en selv i noget soft du ka lide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du ska ka sy en selv i noget soft du ka lide.

 

Uha, jeg ville så gerne, hvis jeg kunne sy :(

Men jeg må prøve at forhøre mig omkring, om nogen omkring mig er skrappe til den slags, ellers er den sorte jeg har fundet, da også meget ok. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER