Stbaby

Smertefuldt og dejligt

6 indlæg i dette emne

Jeg går kun til frisør et par gange om året og i tirsdags var jeg afsted. Fik taget 20 cm af i nakken, lækker hårvask og nusse nusse nus 7himmel.gif

I dag var jeg til kosmetolog. Det sker lidt oftere da det er billigt på kosmetologskolen, men denne gang var det her i byen og hos en uddannet da manden gav mig et gavekort i fødselsdagsgave i december.

Har nu babyhud i ansigtet og jeg NØD at få ansigtsmassage, damp, varme omslag - men hold da op hvor gør det ondt at få plukket bryn og ordnet næsen. Tårerne sprang og jeg har nu fået lavet knibeøvelser for de næste par måneder da jeg spændte så meget i hele kroppen lol_hitting.gif

Nu ligner jeg en der har fået tæv - er mega rød der hvor brynene er blevet plukket og har sorte rande under øjnene efter at have fået farvet vipper (og efterfølgende tudet ;))

Manden gloede noget på mig da jeg kom hjem og udbrød: Hvis du skal se sådan ud er det sidste gang jeg giver dig sådan et gavekort! shooter.gif

Så nu vil jeg gå ud og lege husmor og lave mad, ordne vasketøj mv. så han slipper for at se mig - og i morgen kan han så se hvor lækker jeg er blevet når mit ansigt er blevet sig selv igen tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det er en af grundede til jeg ikke får plukket bryn selvom det er pænt

tuder bare helt vildt

men det er super flot når i andre får det gjort

lækkert gavekort at få

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh hvor lækkert med sådan forkælelse... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg må så være seksuelt frustreret, for jeg tænkte straks noget i stil med lagengymnastik, da jeg læste overskriften :blush Hvor blev jeg dog skuffet :lolhit :D :D

Men skønt med sån noget forkælelse :)

Har altid godt kunnet tænke mig at få farvet vipper, men synes det er dyrt her i området.. Og har ikke helt mod på selv at prøve med hjemmegrejet, er ret sikker på jeg vil ligne en panda bagefter ^_^

Mht. bryn, så ordner jeg dem altid selv.. Og synes ikke det er smertefuldt længere :)

Btw, hvis ingen er klar over det ; Hvis man plukker bryn regelmæssigt igennem en del år, er der en stor risiko for at brynene enten bliver meget lyse, eller slet ikke vokser ud igen.. Bare en FYI.. Så det er noget man skal gøre op med sig selv, inden man starter..

Jeg har slet ikke så kraftige og mærke øjenbryn mere, som før jeg startede med plukning. Og jeg har trods alt haft 2 stk skovsnegle over øjnenen. Men nu har jeg bare en tynd streg, hvor der indimellem kommer 4 hår der stikker ud til højre og venstre.. Og så MANGE lyse dun..

Jeg har oplevet det sammen ved mange bekendte, så det er ikke bare noget jeg forsøger at bilde Jer ind :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg må så være seksuelt frustreret, for jeg tænkte straks noget i stil med lagengymnastik, da jeg læste overskriften :blush Hvor blev jeg dog skuffet :lolhit :D :D

:lolhit

Jeg tror hvert fald man opfatter tingene forskelligt, alt efter hvor ens hoved lige befinder sig.... For jeg tænkte straks på fødsel :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit

Jeg tror hvert fald man opfatter tingene forskelligt, alt efter hvor ens hoved lige befinder sig.... For jeg tænkte straks på fødsel :P

:ba :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER