Mette

I juniorseng som kun 1,5 årig?

9 indlæg i dette emne

Vi er lidt i tvivl over hvad der er bedst at gøre. Vigga kan komme ud af tremmesengen nu :( det er sket nogle gange men jeg har heldigvis nået at være hos hende inden hun faldt over hver gang. Derfor overvejer vi at hun skal i en seng uden tremmer. Men nogen der har erfaring med at skifte tremmesengen ud alleredeved 1,5 års alderen? hun kan godt sove ret uroligt om natten og jeg synes stadig hun er lidt lille til ikke at være "fanget" når hun sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

E havde en periode hvor hun meget germe ville kravle ud, det stoppede igen og det er først nu hun gør det igen.. Og nu tager vi nok siden af tremmesengen og en sengehest på :)

Måske det bare er en fase?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Juno sengen så der er jo faktisk en lille smule "sengehest" på når siden fjernes.

Jo måske det bare egen fase. Men bare lidt farligt tænker jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg ville være bange for, at hun skulle falde og slå sig, så jeg ville nok pille siden af - lægge noget blødt ved siden af sengen, og rense rummet for ting, hun ikke må få fat på... Og så væbne mig med en god portion tålmod... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg ville være bange for, at hun skulle falde og slå sig, så jeg ville nok pille siden af - lægge noget blødt ved siden af sengen, og rense rummet for ting, hun ikke må få fat på... Og så væbne mig med en god portion tålmod... :rolleyes

Om en 14 dages tid får hun en værelses make over og så var det en god ide med at gemme alt det væk hun ikke må lege med alene, og så sætte noget på vinduerne også.

Måske vi skal prøve det der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

T havde også en periode på 2-3 uger hvor hun konstant kravlede ud af tremmesengen, men det er hun heldigvis stoppet med igen :)

Vi overvejede også at skifte til juniorseng, men det nåede vi heldigvis ikke at gøre. Tror ikke det er nemt at få så lille tumling til at blive i en juniorseng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

T havde også en periode på 2-3 uger hvor hun konstant kravlede ud af tremmesengen, men det er hun heldigvis stoppet med igen :)

Vi overvejede også at skifte til juniorseng, men det nåede vi heldigvis ikke at gøre. Tror ikke det er nemt at få så lille tumling til at blive i en juniorseng

Kan håbe det bare er en fase. Men den har varet et par måneder... Ikke noget hun gør tit, langtfra faktisk, mere sådan hver 14. Dag når hun keder dig om morgenen...er jo bare lidt nervøs. Men måske det stopper igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har juno sengen og tog siden af da hun var 1år og 8 mdr. Vi kæmper med at hun hele tiden står ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har juno sengen og tog siden af da hun var 1år og 8 mdr. Vi kæmper med at hun hele tiden står ud.

Hmm nå se om jeg ikke kan strække den lidt længere, vil også helst vente til hun er 2-2,5 og forstår lidt mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER