Guest

Vidste du, at du var gravid?

37 indlæg i dette emne

Min mand blev også ved med at sige, at jeg var gravid. Og det var længe før jeg testede positivt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første gang følte jeg mig også meget overbevist - nok til at sige det til min mand. Men alligevel ikke 100% - jeg accepterede i hvert fald uden videre at det ikke var alligevel, da der kom gammelt blod. Dog blev mens aldrig til mere og vi fik Erica.

Anden gang anede jeg det ikke og der havde jeg også følt mig overbevist om den var der i tidligere cyklusser, desværre uden jeg havde ret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ret overbevist om jeg var gravid denne gang, men det var så indbildning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ret overbevist om jeg var gravid denne gang, men det var så indbildning :(

Desværre så sker det også ofte her :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke tænkte faktisk først over det, da min rideveninde som jeg altid har haft synkron mens med sagde at så var det den trælse uge at ride i igen.

Glemte det så lidt igen indtil om lørdagen hvor jeg valgte at tage en test, som sørme viste 2 streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, begge gange har jeg vidst det inden jeg kan teste positivt.. Jeg får sygt meget halsbrand fra ægget er blevet befrugtet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke vist det inden test nogen af de to gange.

Anden gang undrede jeg mig godt nok over at jeg ikke havde fået ædeflip, som jeg ellers har gjort siden min graviditet, men tænkte at det måske havde dæmpet sig igen.

Et par dage senere stod jeg så med to streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang vidste jeg det ikke. Jeg testede selv negativ og havde ingen styr på cyklus.. Jeg havde det ret dårligt og var ved læge, som så tog en positiv test..

Anden gang havde jeg en ok anelse om det, men ikke sådan at jeg var 100% før jeg så stregerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde absolut ingen fornemmelse nogen af gangene, og er begge gange blevet lige overrasket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang anede jeg intet!! Vi havde forsøgt i 17 mdr og det at tage en test var blot ren procedure - og da der så var to streger var min første tanke, at det da måtte være en fejl :rolleyes Men efter 5 teste måtte jeg jo indse, at der måtte være noget om det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var såååå sikker på at nu var den der indtil jeg fik blod på toiletpapiret og troede at mens var kommet, meeeeen da der ikke kom mere blod tog jeg en test i går morges og den var sørme positiv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER