Emilie

Puslebord med eller uden skuffer?

13 indlæg i dette emne

Vi er på udkig efter puslebord, men er blevet i tvivl om, hvad vi skal vælge.

I starten var jeg nok mest hooked på en puslekommode, altså med skuffer i. Kan dog ikke begrunde hvorfor..

Men nu er vi blevet tilbudt et med hylder (og en enkelt lille skuffe), og nu ved jeg altså ikke rigtig om vi skal takke ja eller ej..

Som manden siger, er pladsen måske mere fleksibel i et med hylder, da man så ikke er begrænset af skuffernes mål.. og man kan jo sætte nogle små kurve eller lign. til at holde styr på tingene..

Svigermor mener det nok er smartest med skuffer/skab..

Hvad har I af puslebord/kommode og hvorfor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har haft det billigste fra IKEA isat en stofhylde og saa malet hvidt. Kurve nederst og saa den der lidt irriterende "haengekoejehylde" i midten... 

 

Nu har vi koebt en Hensvik kommode(mener jeg...) fra IKEA, for vi har udvidet vaerelset og har sloejfet puslepladsen. Men den er dyb nok til at vi kan laegge en puslepude paa langs til naeste barn og saa kan vi bruge det andet andetsted eller montere et vaeghaengt(qua delevaerelse). Den har ogsaa den rette hoejde. Ellers er det mange fine i IKEA efterhaanden, synes jeg, og jeg fortryder lidt, at vi ikke bare koebte et ordentligt moebel fra start... Nu vi alligevel har koebt et. 

 

Toej fylder forresten naesten ikke noget i starten, men det kommer det til - og hvor skal sengetoej og babyhaandklaeder vaere?  ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et puslebordet med hylder, hvor vi har kurve til at stå på.

Vi har det fordi det var lige det min svigermor købte til os den gang.

I starten synes jeg det var trælst med hylder, fordi jeg gerne ville have en skuffe til idas tøj, men det røg bare i en kurv, og har ikke været noget problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et stort klædeskab fra ikea til lillemandens tøj, så det bliver ikke et problem. Der er også rigelig plads til sengetøj og evt håndklæder. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i har plads til tøj et andet sted, så synes jeg det ville være overkill med et puslebord med skuffer. Der skal bare være plads til bleer, vaskeklude/vådservietter, evt lidt ekstra tøj, lidt legetøj til når hun bliver større. Resten kan sagtens være i kurve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så tror jeg måske vi hælder mest til at købe det, som vi nu har fået tilbudt.

Synes nemlig bare, det kan være lidt svært helt at forestille sig, hvor meget der skal være plads til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft et med skuffer og har været super glad for det. Sengetøj og håndklæde har altid ligget samme sted som vores.

Vi har solgt vores gamle nu men når vi skal ud og have et nyt bliver det helt klart sådan et med skifter igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har med skuffer, men vi har også ALT deri (tøj, bleer, vaskeklude, ammeindlæg, håndklæder, stofbleer, overtøj, tæppe og duniduo - for bare at nævne noget), så det er jeg ekstremt glad for, da vi ellers ville mangle opbevaringsplads til mange af tingene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan faktisk bruge den nederste hylde til legetoej ala Montassori - google er din ven, ellers skal jeg lige lede i mit arkiv. Jeg saa et, hvor jeg synes hun havde lavet en rigtig smart og skoen loesning, som jeg husker, saa den har vaeret god :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan faktisk bruge den nederste hylde til legetoej ala Montassori - google er din ven, ellers skal jeg lige lede i mit arkiv. Jeg saa et, hvor jeg synes hun havde lavet en rigtig smart og skoen loesning, som jeg husker, saa den har vaeret god :)

kan godt være, jeg bare er blank.. når jeg googler det får jeg en masse billeder af en ældre dame? O.o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, jamen, hun er jo ogsaa doed nu, men hun var den foerste kvindelige laege i Italien ;) 

 

Jeg skal nok lige finde det med puslebordet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ahh tak :D

Det ser fint ud..

Vi har bestemt os for bordet med hylder.. skal kun give 150,- for det, så kan jo altid købe et nyt, hvis vi bliver trætte af det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER