Kamillawn

Autostol 9 mdr - 12 år, hvad skal vi vælge?

5 indlæg i dette emne

Olivia er jo inden længe for stor til baby autostolen, så vi skal have købt en ny. 

 

Sophia har en der går op til 4 år, og hun vejer ca 11,5 kg. Så der er jo længe til hun skal skifte til næste i rækken. Vi tænker derfor at den mest økonomiske løsning er at vælge en stol fra 9 mdr til 12 år? Som vi jo så i princippet lige så godt kan købe 2 af?? 

 

Jeg har ikke rigtigt sat mig så meget ind i det, har læst lidt tests på autostolen.dk men synes det er svært at gennemskue.

 

Håber der er nogle af jer herinde der kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Læser lige med her, for vi er i nøjagtig samme situation :)

Er det noget med at der er nogle nye regler for autostole snart som man skal tage hensyn til? Jeg går ikke ud fra at man kan købe en ny autostol nu, som så bliver ulovlig inden længe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger også med :) Mener AnitaFH havde købt en af dem fra 9-12 mdr. :unsure Mener jeg læste det i går, men kan ikke huske hvor herinde, har ledt her i formiddag, uden at finde det.. Tror de havde købt Cybex.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger også med :) Mener AnitaFH havde købt en af dem fra 9-12 mdr. :unsure Mener jeg læste det i går, men kan ikke huske hvor herinde, har ledt her i formiddag, uden at finde det.. Tror de havde købt Cybex.. :unsure

Vi har købt en Cybex solution x2 fix, men den gælder fra 15 kg, så det er ikke meget hjælp ;) Men det er en rigtig fin stol som Marius sidder perfekt i og damen i butikken siger han er stor nok til den. Vi skulle ikke tænke alder men størrelse på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER