BabyWitting

Hvorfor falder min temperatur ikke?

6 indlæg i dette emne

Er det nogen af jer kloge kvinder der vil forklare mig dette?

Jeg tager min temperatur hver morgen og omkring æl stiger den og så falder den når mens kommer. Det er jo meget normalt.

MEN jeg fik mens den 30. på cyklusdag 25 (det fatter jeg så heller ik noget af. Den er normalt mellem 28-30 dage) og min temp er ikke faldt endnu.

Tog en test den 31. for en sikkerheds skyld og den var negativ, der kom en skyggestreg efter tid.

Kan i forklare hvorfor den ike er faldet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det nogen af jer kloge kvinder der vil forklare mig dette?

Jeg tager min temperatur hver morgen og omkring æl stiger den og så falder den når mens kommer. Det er jo meget normalt.

MEN jeg fik mens den 30. på cyklusdag 25 (det fatter jeg så heller ik noget af. Den er normalt mellem 28-30 dage) og min temp er ikke faldt endnu.

Tog en test den 31. for en sikkerheds skyld og den var negativ, der kom en skyggestreg efter tid.

Kan i forklare hvorfor den ike er faldet???

Den der skyggestreg skal have tid til at udvikle sig... :whistling Jeg tror du er gravid og sen til at danne hcg. Dog burde du kunne få en positiv test i morgen tidlig (måske allerede nu?) da hcg fordobles hverandre dag.

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du også jeg er gravid selvom jeg har haft en forholdvis normal mens? En mens med smerter, og lidt klumper (undskyld for detaljerne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske har det været en bio så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nja, det ved jeg ikke - havde læst det til at være pletblødning (spørg mig ikke hvordan :unsure)

Jeg har selv prøvet at temp først faldt 3-4 dage efter mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager en test når mens er holdt. Skal til læge på mandag pga noget andet så vil lige høre hende om hvorfor det kan være mens starter så tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER