Mrs-Rina

ÆL-slim, men forsinket ÆL..?!

12 indlæg i dette emne

Jeg har fulgt nøje med i mit udflåd den sidste uge, og i torsdags/fredags var det helt æggehvide-agtigt. Samtidig tog jeg ÆL-test, men synes ikke rigtig den kom helt op og blev positiv, næsten, men ikke helt. I går og i dag har jeg så mærket en del til mit underliv. Det niver i siderne, og ind i mellem kommer nogle små stik. Jeg har lige taget en ÆL-test, hvor teststregen var mere positiv end kontrolstregen.

Er der andre der har prøvet det? For lige nu er jeg sådan lidt.. -> :blink fatter ikke lige min krop.. Men altså, vi er fint dækket ind med sex, og hyggen bliver da ved kan jeg vist kun konstatere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige opdaget jeg har det ligesom dig. Har de sidste mange måneder været sikker på ægløsning lå dagen efter jeg havde ægløsningsslim, da jeg også havde stik og jag der. Prøvede dog ægløsningstest denne måned, og fik overraskende først positiv test 2 dage efter slimen. Det betyder jo at ægløsning først kommer 3 dage efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får som regel ægløsningsslim nogle dage inden ægløsningen, så det passer fint :)

Man er jo også fertil i dagene op til. Og det er der ægløsningsslimen hjælper sædcellerne på vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det rart at høre, at det ikke er mig der er noget helt galt med! ÆL er sikkert i dag eller i morgen så :yay: er altså bare glad nu - så skal vi rigtig gå til makronerne :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Pudsigt. Jeg står også med lignende ægløsningsslim og negativ ægløsningstest, så nu vil jeg da prøve at se, om jeg får en positiv test om et par dage. Har I samleje hver dag i dagene efter positiv ægløsningstest eller hver anden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt. Jeg står også med lignende ægløsningsslim og negativ ægløsningstest, så nu vil jeg da prøve at se, om jeg får en positiv test om et par dage. Har I samleje hver dag i dagene efter positiv ægløsningstest eller hver anden?

Hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :seng

Tak, og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige opdaget jeg har det ligesom dig. Har de sidste mange måneder været sikker på ægløsning lå dagen efter jeg havde ægløsningsslim, da jeg også havde stik og jag der. Prøvede dog ægløsningstest denne måned, og fik overraskende først positiv test 2 dage efter slimen. Det betyder jo at ægløsning først kommer 3 dage efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt. Jeg står også med lignende ægløsningsslim og negativ ægløsningstest, så nu vil jeg da prøve at se, om jeg får en positiv test om et par dage. Har I samleje hver dag i dagene efter positiv ægløsningstest eller hver anden?

Vi har egentlig gjort det hver 2., men tror da også jeg vil hoppe på manden i morgen. ÆL burde jo falde op til 24-48 timer efter positiv test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun brugt test i oktober og november og begge gange fik jeg positiv test to dage efter æg slim. Har også undret mig over det, så skønt at det ud fra denne tråd virker som om det er normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har nørdet det i et års tid efterhånden og hvad jeg har fået hørt og læst mig frem til har slim og øget sexlyst dagene op til æg-løsningen, da sædcellerne bruger ca. 1-3 dage(kan ikke huske det præcis antal dage, da det er lidt siden jeg læste det) til at nå op i æggelederne og finde ægget når det dukker op. Slimmen hjælper også sædcellerne som skrevet længere oppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER