Elisamus

Dato for barnedåb?

5 indlæg i dette emne

Hmmm er igang med at finde en dato til barnedåben fordi vi kan leje et party telt meget meget billigt igennem en af mandens gode venners forældre og det er med gulv, borde og stole. Men vi skal komme med en dato inden nytår. Jeg havde først valgt 5/7 men præsten i vores sogn holder højst sansynligvis ferie der så skal det være en reservere præst. Mange holder ferie der osv. Så er blevet lidt lun på den 28/6 (5 dage efter mandens fødselsdag) men ved ikke lige hvad der bedst... Har jo termin 27/3 og kommer hun på terminsdagen så vil hun være 13 uger og kommer i uge 42 så vil hun være 11 uger, hvilket er en fin alder da jeg synes hun skal omkring de 3 mdr.

Puha en svær beslutning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes ikke alderen er så afgørende 11 og 13 uger er trods alt begge meget tæt på 3 mdr :)

Jeg ville høre præsten.. Med min datter var der kun LIGE plads den dag vi gerne ville, på trods af vi bestilte så tidligt vi overhovedet kunne.

Men ellers tænker jeg at jeg ville tage den i juni - som du selv siger holder mange ferie den 5 juli- som er min datters fødselsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hælder os selv mest til 28/6, så det er der det bliver.

Vi os handlet ind til invitationerne i dag og lavet en skabelon.

post-8710-0-38708300-1419891993_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meningen er at der skal være et FOTO i hver af de. 2 lilla firkanter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine tvillinger blev døbt, da de var otte uger gamle og mikro små og det gik så fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER