Guest Twink

Tror i den er der?

7 indlæg i dette emne

Jeg er 3 dage over tid, altså 4+3..

Jeg er konstant sulten, som i voldsomt sulten!

Vi var 3 mennesker om at spise 3 kg and med alt hvad der høre til, Det "skyllede" jeg ned med 2 rugbrøds madder, og sidder nu 3 timer senere og min mave rumler noget så voldsomt af sult?

Desuden har jeg hovedpine og er såååå udmattet ..

Det spænder i underlivet, men ikke helt på den der mens lignende måde..

Tog en test igår (clear blue) men den var negativ ..

Kan jeg måske alligevel have heldet med mig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror virkelig på det :)

Men jeg er også underlig optimistisk -men jeg synes helt sikkert du skal teste igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da sagtens være. Du kan jo være en af dem, der er lidt langsommere til at danne hcg, eller det kan være at du ikke er så langt henne, som antaget :) prøv at teste igen om et par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Krydser fingre for dig for at du er gravid  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså du har jo allerede haft taget en test med en svag streg, så enten er den der, eller også så har den været der. Hvis der kommer en streg nr. 2, så er du jo gravid. Men det kan jo selvfølgelig have været en bio.

 

Som nævnt i både testtråden og din egen tråd, så synes jeg dog at du skal prøve at teste igen. Du har jo testet på to forskellige mærker tests (hvor der kan være forskellige sensitivitet) og henholdsvis om morgenen og om aftenen på Clear Blue, så vidt jeg har forstået?

 

Så tror at den letteste måde at besvare dit eget spørgsmål, er ved at teste igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nærmest ved at dø af spænding.. Holder du på at skulle teste fra imorgen af, eller er du kommet til at "snyde-teste"? :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER