ebbeline

lægebesøg

7 indlæg i dette emne

Så skal jeg til lægen i morgen.... bliver spændene :loveshower så skal vi også snakke bækkenløsning for øv øv har allerede ondt, så nu må vi se om jeg allerede skal sygmeldes på job... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så skal jeg til lægen i morgen.... bliver spændene :loveshower så skal vi også snakke bækkenløsning for øv øv har allerede ondt, så nu må vi se om jeg allerede skal sygmeldes på job... <_<

Øv øv med bækkenløsning hvordan føles det

Glæder mig til at få en Update på vandrejournal :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv med bækkenløsning hvordan føles det

Glæder mig til at få en Update på vandrejournal :loveshower

jo tak glæder mig også... :D

Bækkenløsning er rigtig ubehageligt... det gør ondt i lænden og foran, nogen gange kan det godt føles som om det hele bliver trukket fra hinanden... av av

det er ik så sjovt at skulle have allerede nu, da jeg jo har en lille søn i forvejn, som også har brug for at jeg er der for ham... men har en dejlig mand der hjælper meget til heldigvis... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo tak glæder mig også... :D

Bækkenløsning er rigtig ubehageligt... det gør ondt i lænden og foran, nogen gange kan det godt føles som om det hele bliver trukket fra hinanden... av av

det er ik så sjovt at skulle have allerede nu, da jeg jo har en lille søn i forvejn, som også har brug for at jeg er der for ham... men har en dejlig mand der hjælper meget til heldigvis... :biglove

Ok det er bare fordi jeg ikke havde det med mit første barn og ikke var klar over hvordan det føles, men det kan jo godt gå hen og blive nogle lange mdr hvis altså det bliver så slemt at du ikke kan noget.

Selvom du har en mand som hjælper vil man jo gerne lege med sit barn alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok det er bare fordi jeg ikke havde det med mit første barn og ikke var klar over hvordan det føles, men det kan jo godt gå hen og blive nogle lange mdr hvis altså det bliver så slemt at du ikke kan noget.

Selvom du har en mand som hjælper vil man jo gerne lege med sit barn alligevel

ja jeg havde det også første gang da jeg ventede rasmus, og blev sygmeldt da jeg var 14 uger henne, så det bliver en laaaaang ventetid, og ja det er lidt hårdt at man ik rigtig kan lave så meget sammen med sit barn... :(

men er da spænt på hvad lægen siger til det i dag... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja så var jeg ved lægen og alt så fint ud ... :loveshower lige på nær mit bækken... er blevet sygmeldt fra arbejde fra dags dato... <_< pyha det bliver en lang graviditet... :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel! Det lyder ikke rart - og det er da meget tidligt at lide af bækkenløsning. Håber du har nogle gode hobbyer, som du kan underholde dig med hjemme på sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER