My love

Opkast og dårlig mave

7 indlæg i dette emne

Jeg er desværre så uheldig at være ramt af dårlig mave og opkast.

Min mand og jeg kommer så til at snakke om at han synes jeg er underlig. For når jeg kaster op er jeg nødt til at sidde på wc og have en balje foran mig fordi det bare kommer ud af begge ender (sorry)

Og så tænkte jeg, er jeg virkelig den eneste der har det sådan. Jeg kan da ikke være den eneste der er så sær

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha :D (sorry).. vil han hellere have at det havner på gulvet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her! :puke Det troede jeg da var ret normalt? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for jeg ikke er den eneste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker ikke, at det er en naturlig evne, at holde det ene lukket, mens det andet er fuldt åbent. Tænk bare, hvor mange, der åbner munden, når de åbner øjet op for at tage mascara på. + når man (eller i hvert fald jeg) kaster op, så har jeg hverken bevidsthed eller muskelkraft til noget som helst andet.

Kan han i øvrigt ikke være ligeglad, så længe du ikke kaster op på gulvet? :rolleyes

Og god bedring! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør det samme.. Når jeg kaster op samtidig med tynd mave kan jeg sgu ikke holde på hverken det ene eller det andet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker ikke, at det er en naturlig evne, at holde det ene lukket, mens det andet er fuldt åbent. Tænk bare, hvor mange, der åbner munden, når de åbner øjet op for at tage mascara på. + når man (eller i hvert fald jeg) kaster op, så har jeg hverken bevidsthed eller muskelkraft til noget som helst andet.

Kan han i øvrigt ikke være ligeglad, så længe du ikke kaster op på gulvet? :rolleyes

Og god bedring! :kram

Jo det kan han selvfølgelig. Men han synes bare det var underligt jeg ikke kunne klare en ting af gangen. Kan han åbenbart

Men jeg kom sku nok selv til at tørre op hvis der kom noget på gulvet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER