Pippi

Erfaringer med graviditet efter SA?

4 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg håber, at nogen vil dele deres erfaringer med mig. Efter min første SA ventede jeg pænt til efter første menstruation med at forsøge på at blive gravid igen. Denne gang gider jeg altså ikke vente! Er der nogen der har erfaringer med det ene og det andet? Er jo stadig lidt autoritetstro og bange for at bryde reglerne ved ikke at vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min læge sagde til mig at vi bare kunne betragte det som en slags forsinket mens. Når det var så tidligt i forløbet at det skete, så var der ikke nogen umiddelbar grund til at vente, syntes hun. Så det gjorde vi ikke. Der gik dog et halvt år før der var gevinst igen, men der var ikke nogen komplikationer forbundet med at springe direkte ud i det.

Nu her da vi mistede vores lille pige, som døde halvvejs gennem graviditeten, har vi dog fået besked på at vente til næste menstruation pga infektionsrisiko. Så det gør vi, selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft en SA eller en GUL. Eller jeg er faktisk i gang med at abortere lige nu <_<

På hospitalet sagde de til mig, at vi må gå i gang med at prøve igen, når mit hcg er på 0. Ellers bliver det for forvirrende for dem, hvis der kan være mistanke om, at stigende hcg stadig kan skyldes rester fra den gamle graviditet.

Jeg tror at grunden til, at du får at vide, at du skal vente, er fordi det er nemmere at fastslå terminen, hvis du starter på en helt ny frisk cyklus.

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare prøve igen...

 

For det første så er chancen for at det lykkedes i første hug jo ikke kæmpe - og for det andet, kan de altid fastslå en termin via en scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER