Prinsessemor

Festlokale

12 indlæg i dette emne

Da vi jo skal giftes (engang i maj 2012) ville jeg lige høre om der er nogen der kan anbefale et forsamlingshus/festlokale til ca 50 mennesker i århus og omegn?

evt nogen der selv har holdt noget i noget de kan anbefale mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi jo skal giftes (engang i maj 2012) ville jeg lige høre om der er nogen der kan anbefale et forsamlingshus/festlokale til ca 50 mennesker i århus og omegn?

evt nogen der selv har holdt noget i noget de kan anbefale mig :)

Der er et der hvor Sara bor. Det er ret godt!

Vi har vist også noget her i Hasselager. Men husker ikke lige navnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil jo klart anbefale Pejsegården i Brædstrup, det er super lækkert til billige penge. Og ja der er en del kørsel, men vi oplevede det som positivt, at skulle køre fra Hørning til Brædstrup, fordi det gav lige et pusterum, hvor vi bare kunne nyde hianden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et der hvor Sara bor. Det er ret godt!

Vi har vist også noget her i Hasselager. Men husker ikke lige navnet.

Det må jeg lige høre Sara om :)

ja der er Hasselager hus og kolt forsamlingshus, de er også med i overvejelserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil jo klart anbefale Pejsegården i Brædstrup, det er super lækkert til billige penge. Og ja der er en del kørsel, men vi oplevede det som positivt, at skulle køre fra Hørning til Brædstrup, fordi det gav lige et pusterum, hvor vi bare kunne nyde hianden.

Tak for input, var lige inde og kigge, syntes ikke rigtig der er noget info og syntes heller ikke umiddelbart der er specielt billigt :) 500 kr for kuvert og så kommer drikke efter maden

men man kan da lige ringe ud og høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gamle fritidscenter i Randers - der er smukt med balkon og lysekroner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Capri i bøgeskoven i Skanderborg.

Eller vandrehjemmet.

De ligger begge utrolig smukt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input, var lige inde og kigge, syntes ikke rigtig der er noget info og syntes heller ikke umiddelbart der er specielt billigt :) 500 kr for kuvert og så kommer drikke efter maden

men man kan da lige ringe ud og høre :)

vi kom af med ca 530 kr pr kurvert med vin, øl og vand, og det man drikker til kaffen ad libitum, så må de have sat priserne op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er noget der hedder Lynet, som ligger ved Hinnerup...

Har været til to fester der og det er virkelig et lækkert sted. Godt nok ligger det ude ved en skov, men man kan overnatte der osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må jeg lige høre Sara om :)

ja der er Hasselager hus og kolt forsamlingshus, de er også med i overvejelserne :)

ja men der er noget mere. Når man kører på Skanderborgvej, kommer man forbi Jegstrupvej (til højre hvis man kører ud af) og der er et skilt, hvor der står noget med "B*******-huset.dk

Det er vist også lokaler. Men jeg kan bare ikke huske det B-ord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo nogle rigtig fine lokaler herude hvor vi bor, men jeg ved bare ikke om man skal være i boligforeningen for at leje dem eller hvordan det lige hænger sammen, ellers så ser vi lige på det :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo nogle rigtig fine lokaler herude hvor vi bor, men jeg ved bare ikke om man skal være i boligforeningen for at leje dem eller hvordan det lige hænger sammen, ellers så ser vi lige på det :-D

ikke noget alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER