Guest

Endelig sagde han "go for it"...

12 indlæg i dette emne

Halløjsa!

Jeg er helt ny her inde, og jeg har i flere dage været i tvivl om jeg skulle lave dette opslag... Men nu gør jeg det altså alligevel! 

 

Efter flere år som skruk og med raslende æggestokke er det endelig tid til at få startet pb op - yes! Jeg er 25, min mand er 22, og vi blev gift sidste år. Pt. er vi begge studerende, men han er færdiguddannet før en baby kan nå at komme.

Jeg har som sagt været helt klar på baby længe, men da min mand er en del yngre end mig og ikke har følt sig klar, har jeg lagt låg på af respekt for ham. Og nu er han endelig klar!!! 

Jeg tager min sidste p-pille den 26. december, så det hele er stadig meget nyt og ikke rigtig gået igang endnu. 

Min mave rumsterer på sådan en rigtig "gud hvor er jeg spændt"-måde, og jeg begynder pludselig at grine uden grund. Det er SÅ fjollet og dejligt på samme tid!

 

Vi har lagt "baby-budget" og jeg har helt lyst til at begynde babyshoppingen, men altså... Jeg har ikke engang smidt p-pillerne endnu! Jeg må væbne mig med tålmodighed! Puha ;)

 

Jeg ved faktisk ikke helt hvor jeg vil hen med det er indlæg, men eftersom vi har aftalt ikke at fortælle noget til nogen før der er en positiv test, er det altså meget rart at "komme ud med" alle tankerne om baby.

Åh, hvor jeg dog glæder mig til hele forløbet. Det virker bare så romantisk og nemt lige nu - jeg er dog helt klar over, at det nok ikke fortsætter i samme grad. Men for nu er det rart! 

 

Nåh men... Tak fordi du læste med!! 
Mange hilsner og god fredag :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :) Og tillykke med snarlig opstart af PB :) Håber for jer, at vejen til de to magiske streger bliver kort :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) Og tillykke med snarlig opstart af PB :) Håber for jer, at vejen til de to magiske streger bliver kort :bd

TAK! :D 

Uh ja, det håber jeg sandelig også!! Især fordi jeg er i tvivl om hvor længe jeg kan holde bøtte! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til -hvor bliver det bare spændende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til -hvor bliver det bare spændende :-)

Tak, og JA det gør så!! Jeg kan slet ikke vente til den 26.! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :yay Måske vil du oprette en "min vej til graviditet" tråd. Det har ihvertfald været godt for mange af os herinde når vi er igang med projektet ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :yay Måske vil du oprette en "min vej til graviditet" tråd. Det har ihvertfald været godt for mange af os herinde når vi er igang med projektet ❤️

Ja måske - på et tidspunkt! :D

Jeg var fast bruger af bryllupsklar.dk hele 2012-2013, så jeg er nærmest hærdet i systemet ;) Men jeg tror lige jeg skal "sluge" den gode nyhed før jeg opretter sådan en tråd - indtil videre er det bare så spændende det hele! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløjsa!

Jeg er helt ny her inde, og jeg har i flere dage været i tvivl om jeg skulle lave dette opslag... Men nu gør jeg det altså alligevel! 

 

Efter flere år som skruk og med raslende æggestokke er det endelig tid til at få startet pb op - yes! Jeg er 25, min mand er 22, og vi blev gift sidste år. Pt. er vi begge studerende, men han er færdiguddannet før en baby kan nå at komme.

Jeg har som sagt været helt klar på baby længe, men da min mand er en del yngre end mig og ikke har følt sig klar, har jeg lagt låg på af respekt for ham. Og nu er han endelig klar!!! 

Jeg tager min sidste p-pille den 26. december, så det hele er stadig meget nyt og ikke rigtig gået igang endnu. 

Min mave rumsterer på sådan en rigtig "gud hvor er jeg spændt"-måde, og jeg begynder pludselig at grine uden grund. Det er SÅ fjollet og dejligt på samme tid!

 

Vi har lagt "baby-budget" og jeg har helt lyst til at begynde babyshoppingen, men altså... Jeg har ikke engang smidt p-pillerne endnu! Jeg må væbne mig med tålmodighed! Puha ;)

 

Jeg ved faktisk ikke helt hvor jeg vil hen med det er indlæg, men eftersom vi har aftalt ikke at fortælle noget til nogen før der er en positiv test, er det altså meget rart at "komme ud med" alle tankerne om baby.

Åh, hvor jeg dog glæder mig til hele forløbet. Det virker bare så romantisk og nemt lige nu - jeg er dog helt klar over, at det nok ikke fortsætter i samme grad. Men for nu er det rart! 

 

Nåh men... Tak fordi du læste med!! 

Mange hilsner og god fredag :)

Stort tillykke med grønt lys til at starte på projektet. Det er godt I begge er enige om det :)

Jeg håber ikke der kommer til at gå alt for lang tid før det sker! Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder helt vildt dejligt, held og lykke med PB :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herinde :)

Håber på 2 hurtige streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at du snart står med 2 streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Jeg kan godt huske den der spænding og lykke i starten - den var fantastisk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER