MariaPiesen

August smalltalk

95 indlæg i dette emne

Glædelig jul piger :jul5: håber i klarer aftensmaden uden alt for meget kvalme!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I lige måde majs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde Majs.

Er der i øvrigt andre der afslører for familien de næste par dage?

Her er begge sæt bedsteforældre til julefrokost i morgen hvor Freja skal have en fin ny Body på :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde Majs.

Er der i øvrigt andre der afslører for familien de næste par dage?

Her er begge sæt bedsteforældre til julefrokost i morgen hvor Freja skal have en fin ny Body på :yay

Vi giver det til bedste og farfar i julegave idag. Se min graviditets tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

halløj piger. 

 

Jeg har ondt i maven dagligt, men haft det siden æggeløsningen...., men i går begyndte jeg har blive svimmel, utilpas og nogen gange om dagen lidt kvalme :-/

 

Da jeg ventede Lukas, havde jeg INGEN problemer med hverken smerter eller kvalme.

 

Har i noget lin? kan det evt. være fordi det er nr 2. pga af smerterne?

 

Vh Line 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

halløj piger.

Jeg har ondt i maven dagligt, men haft det siden æggeløsningen...., men i går begyndte jeg har blive svimmel, utilpas og nogen gange om dagen lidt kvalme :-/

Da jeg ventede Lukas, havde jeg INGEN problemer med hverken smerter eller kvalme.

Har i noget lin? kan det evt. være fordi det er nr 2. pga af smerterne?

Vh Line

Jeg har ingen smerter. Men da jeg ventede Ida havde jeg ikke skyggen af kvalme, men døjer rigtig meget med kvalme og madlede den her gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen smerter. Men da jeg ventede Ida havde jeg ikke skyggen af kvalme, men døjer rigtig meget med kvalme og madlede den her gang.

madlede?

 

Hvad gør du for at gøre din kvalme mindre? 

Jeg prøver at drikke meget vand og små mange små måltider... det er ikke rart, når man føler sig helt hvid i hovedet af utilpashed! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

madlede?

Hvad gør du for at gøre din kvalme mindre?

Jeg prøver at drikke meget vand og små mange små måltider... det er ikke rart, når man føler sig helt hvid i hovedet af utilpashed! <_<

Jeg har fundet ud af at mælk er min ven imod kvalmen, så drikker minimum en liter mælk om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt du har fundet en kur :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt du har fundet en kur :-)

Ja det er skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja go kur - for det er samtidigt noget de anbefaler når man er gravid - at man drikker godt med mælk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja go kur - for det er samtidigt noget de anbefaler når man er gravid - at man drikker godt med mælk

Med Ida fik jeg faktisk at vide at jeg drak for meget mælk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her virker salt lakrids mod kvalmen, så jeg sørger for at have en pose poletter inden for rækkevidde det meste af tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her virker salt lakrids mod kvalmen, så jeg sørger for at have en pose poletter inden for rækkevidde det meste af tiden

Nu kan jeg ikke lide lakrids og har aldrig kunne det :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her virker salt lakrids mod kvalmen, så jeg sørger for at have en pose poletter inden for rækkevidde det meste af tiden

da jeg ventede Lukas, (for snart 7 år siden) fik jeg afvide af min jordmoder, at jeg skulle begrænse mit indtag af salt lalakris.... men lyder smart,,,

 

jeg har fundet ud af, at min mad helst skal være luft fri, altså som fx kartoffelmos :D ( ikke godt med hård mave!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakkede med min jm om det med lakrids da jeg var gravid ed Freja og fik at vide at det var ret store mængder man skulle konsumere for at det gav problemer, så hun mente absolut ikke det var et problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder sådan og tænker på om jeres graviltet er planlagt?

 

Her er det sådan, at vi har snakket om, at vi engang om et årstid eller to gerne ville begynde "projekt baby"...

 

En lørdag i november forsvinder kondomet, og jeg går lidt i panik fordi jeg kender min cyklus og jeg ved, at jeg får æggeløsning deromkring... Jeg siger bare uden tøven "jeg køber en fortrydelse-pille". min kæreste nikker uden at sige noget!  :oops

 

Da jeg har købt pillen, kigger jeg på den og tager det valg, at jeg ligger æsken i tasken. og spørger min kæreste, hvad han synes vi skal gøre...

 

han synes vi skulle se tiden an, skete der noget, måtte det jo ske... jeg kunne nok heller ikke blive gravid så let!  :lol

 

20 dage senere var der sørme to streger. :loveshower  vi er glade, med den kommentar "Det var da ikke så svært for os.... "

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der første tid hos lægen i morgen kl 11 så er meeeeget spændt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der første tid hos lægen i morgen kl 11 så er meeeeget spændt! :)

spændende har først tid 8. Januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en bette terminsgruppe vi blev. Men en bette hyggelig en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en bette terminsgruppe vi blev. Men en bette hyggelig en.

 

hvad er det man siger - der er ikke kvantitet men kvalitet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad er det man siger - der er ikke kvantitet men kvalitet? :)

Jo er det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Kan se jeg er ældre end jer (42), men er det ok at jeg melder mig ind i gruppen :-) Er iøvrigt førstegangsfødende, da jeg mødte min mand sent i livet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Kan se jeg er ældre end jer (42), men er det ok at jeg melder mig ind i gruppen :-) Er iøvrigt førstegangsfødende, da jeg mødte min mand sent i livet.

Selvfølgelig da :D du skal være hjerteligt velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig da :D du skal være hjerteligt velkommen :)

Takker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER