MariaPiesen

August smalltalk

95 indlæg i dette emne

Hej. Kan se jeg er ældre end jer (42), men er det ok at jeg melder mig ind i gruppen :-) Er iøvrigt førstegangsfødende, da jeg mødte min mand sent i livet.

selvfølgelig må du det :) jo flere jo bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej. Kan se jeg er ældre end jer (42), men er det ok at jeg melder mig ind i gruppen :-) Er iøvrigt førstegangsfødende, da jeg mødte min mand sent i livet.

Alder spiller da overhovedet ingen rolle. Stort tillykke med graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

selvfølgelig må du det :) jo flere jo bedre :)

 

Tusinde tak

Alder spiller da overhovedet ingen rolle. Stort tillykke med graviditeten :)

Dejligt at høre :-) takker

 

Glæder mig at følges ad sammen med jer alle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig forvirret?

Ingen positiv test, men heller intet blod?

Skulle være 6+4 idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig forvirret?

Ingen positiv test, men heller intet blod?

Skulle være 6+4 idag.

Kan godt forstå du er forvirret. Har du spurgt lægen efter om fr vil tage en blodprøve ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået taget idag, og får svar i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået taget idag, og får svar i morgen :)

er spændt på svaret :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Twink: har du fået svar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ved første læge besøg, desværre var det 7+5, så skal derop igen og have taget blodprøver på fredag.

 

Meeen, alt i alt har jeg hverken tabt et kg eller taget på. Så det gør jo ikke noget, efter den søde-jule-tid.. min smagsløg er så kraftig, at jeg ikke kan holde dem stærke sukker smag ud :-)

 

God weekend piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også være med! :) skal selv til lægen onsdag. Men jeg ved faktisk ikke helt, hvad der skal ske. Det er første lægebesøg efter bekræftelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også være med! :) skal selv til lægen onsdag. Men jeg ved faktisk ikke helt, hvad der skal ske. Det er første lægebesøg efter bekræftelsen.

Mit første lægebesøg lavede vi bare VJ og jeg fik tager blodprøver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første lægebesøg lavede vi bare VJ og jeg fik tager blodprøver.

Det samme her ( udover jeg så var der to dage for tidligt) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg smutter igen desværre. Var til tidlig scanning pga behandling i onsdags, og det viste sig at den var gået til grunde. Blev bekræftet om fredagen af Svend, som sørgede for at jeg ikke skulle vente til mandag med at få en medicinsk abort, som sygehuset ellers ville. Fik pillerne i går, og er heldigvis på den anden side nu, men nu er det så bare helt forfra igen. Fik stor støtte af Svend som vi fik hans direkte nr af, så vi til enhver tid kunne ringe hele weekenden, hvis vi var utryg. Blev sendt hjem med pillerne af sygehuset, så det var i vante omgivelser, men også utrygt da jeg ikke havde prøvet det før og har tidligere haft kraftige mens med blodmangel til følge. Ønsker jer al det bedste. Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg smutter igen desværre. Var til tidlig scanning pga behandling i onsdags, og det viste sig at den var gået til grunde. Blev bekræftet om fredagen af Svend, som sørgede for at jeg ikke skulle vente til mandag med at få en medicinsk abort, som sygehuset ellers ville. Fik pillerne i går, og er heldigvis på den anden side nu, men nu er det så bare helt forfra igen. Fik stor støtte af Svend som vi fik hans direkte nr af, så vi til enhver tid kunne ringe hele weekenden, hvis vi var utryg. Blev sendt hjem med pillerne af sygehuset, så det var i vante omgivelser, men også utrygt da jeg ikke havde prøvet det før og har tidligere haft kraftige mens med blodmangel til følge. Ønsker jer al det bedste. Knus

Øv :( det er jeg ked af at høre :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg smutter igen desværre. Var til tidlig scanning pga behandling i onsdags, og det viste sig at den var gået til grunde. Blev bekræftet om fredagen af Svend, som sørgede for at jeg ikke skulle vente til mandag med at få en medicinsk abort, som sygehuset ellers ville. Fik pillerne i går, og er heldigvis på den anden side nu, men nu er det så bare helt forfra igen. Fik stor støtte af Svend som vi fik hans direkte nr af, så vi til enhver tid kunne ringe hele weekenden, hvis vi var utryg. Blev sendt hjem med pillerne af sygehuset, så det var i vante omgivelser, men også utrygt da jeg ikke havde prøvet det før og har tidligere haft kraftige mens med blodmangel til følge. Ønsker jer al det bedste. Knus

 

for pokker da. jeg har ikke en masse klogt at sige - men en masse kram og tanker i din retning :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg smutter igen desværre. Var til tidlig scanning pga behandling i onsdags, og det viste sig at den var gået til grunde. Blev bekræftet om fredagen af Svend, som sørgede for at jeg ikke skulle vente til mandag med at få en medicinsk abort, som sygehuset ellers ville. Fik pillerne i går, og er heldigvis på den anden side nu, men nu er det så bare helt forfra igen. Fik stor støtte af Svend som vi fik hans direkte nr af, så vi til enhver tid kunne ringe hele weekenden, hvis vi var utryg. Blev sendt hjem med pillerne af sygehuset, så det var i vante omgivelser, men også utrygt da jeg ikke havde prøvet det før og har tidligere haft kraftige mens med blodmangel til følge. Ønsker jer al det bedste. Knus

Øv for pokker :kram

Ønsker jeg al mulig held og lykke fremover og håber at I snart står med to streger igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger :) mistænker selv at lægen vil sige, at jeg mangler jern.

Ej Karin, det er jeg ked af :( Kram herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jer piger?

 

- Her går det stille og roligt, udover jeg er ved at eksplodere, over at skulle holde vores kæmpe-store hemmelighed - hemmelig.... jeg vil så gerne fortælle min omverden, hvor lykkelig gravid jeg er :-D ( men må vente 3 uger endnu, det er jo min søn der skal vide det først)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jer piger?

- Her går det stille og roligt, udover jeg er ved at eksplodere, over at skulle holde vores kæmpe-store hemmelighed - hemmelig.... jeg vil så gerne fortælle min omverden, hvor lykkelig gravid jeg er :-D ( men må vente 3 uger endnu, det er jo min søn der skal vide det først)

Her går det sådan lidt op og ned. Døjer rigtig meget med kvalme :(

Indtil videre har jeg ikke det store behov for at fortælle det til folk. Er dog begyndt at forklarer Ida at inde i mors mave er en baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det går da, men har fået hyperemesis og kaster op i et væk. Var på sygehuset igår, hvor jeg fik 2 liter væske på drop fordi jeg bare ikke kan drikke nok selv uden at det kommer op igen.

Umiddelbart har det hjulpet rigtig meget og de siger det burde virke et par dage, så det glæder jeg mig til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Ja den forbandede kvalme. Har været rigtig dårlig den sidste uge,har hverken drukket eller spist det sidste døgns tid:-(

Tænker jeg ringer til lægen i morgen.

I min første graviditet fik jeg også drop hver 3 dag i 3 uger og det hjalp rigtig meget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er da ramt af kvalme alle sammen. Håber da snart det forsvinder for jer, det er totalt ufedt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ved lægen i dag,hun sagde jeg så noget udtørret ud. så fik taget nogle blodprøver og skal på sygehuset i morgen og forhåbentlig i noget væskebehandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ved lægen i dag,hun sagde jeg så noget udtørret ud. så fik taget nogle blodprøver og skal på sygehuset i morgen og forhåbentlig i noget væskebehandling.

Krydser fingre for at de giver dig noget væske. Fik jeg jo i ttirsdags og har været opkastfri frem til i aften, så et havde i hvert fald effekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da noget værre noget med den kvalme.  :( På nuværende tidspunkt er den kun hos mig i perioder. Håber lægerne kan hjælpe dig, hipper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER