msk1234

Vægt i uge 19?!

5 indlæg i dette emne

Hej med jer,

 

Jeg vil bare høre jeres erfaringer med vægten, Jeg er pt. i uge 19 og har kun taget 1,5 kg. på. Jeg har grundet kvalme/opkast tabt mig fra 69 kg. til 66,3 kg – Har dog taget 1,5 kg. på så jeg nu vejer 67,8 kg. Det går bedre med at holde maden nede, men kvalme/opkast er ikke stoppet helt endnu.

 

Jeg er tilknyttet en diætist grundet en tideligere spiseforstyrrelse, så der er ”kontrol” med vægt og mad. Der er dog noget tid til jeg skal ”tilses” diætisten. Jeg er kommet til at tænke på, om jeg har taget for lidt på i forhold til, hvor langt henne jeg er?

 

Er der andre end mig, der ikke rigtigt har taget på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal du ikke tænke så meget på. :)

På det tidspunkt havde jeg ikke taget andet end nogle få hundrede gram på. Startede også med at smide 3 kg pga opkast. Nu er jeg 25+5 og har kun taget omkring 4 kg på.. :)

Det er meget forskelligt, hvor meget eller lidt man tager på. Der er også nogen, som slet ikke tager på i løbet af graviditeten, også selvom de er normalvægtige :) og uanset hvad skal baby nok få, hvad den har brug for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt. Jeg er 33+5 i dag og har taget 1.8 kg på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 15+5, og har ikke taget på. Jeg har ikke gjort noget særlig for at tabe mig eller at tage på, så det må være den naturlige vægt for mig mu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde vist taget ca. 3 kg. på omkring uge 19. Så det lyder ikke så sært i mine ører.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER