Peter Plys

nogen frisører til stede

29 indlæg i dette emne

Jeg har krydssøgt på google nu, der er ingen sammenhæng mellem operation og fejlslåen permanent eller farve. (Det kan selvfølgelig have stået i et frisør blad. Jeg kan se der er lidt med binyrebark og hår. Men ellers ikke noget)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej det er nok bare en dårlig undskyldning

hun skal ikke permanente mit hår mere. Klip kan en af de andre frisører godt få lov til

tak Pernille tror nu også bare det var for at sige noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var hos frisøren i dag

hun blev helt chokeret,men mener at det kan være fordi jeg blev opereret i dec

fik noget lækkert hårkur i håret

og 1 flaske frisør shampoo og balsam samt skum med hjem gratis

Jeg har spurgt min søster, som jo er frisør, og hun mener nu nærmere, at det hår er blevet behandlet med dels for stærkt permanentvæske plus det ikke er alle hårfarvemidler, som kan kombineres med permanentvæske. Hun siger godt nok, at nogle frisører gør det alligevel, men så er det fordi farven ikke er så stærk som normalt plus permanentvæsken skal også være noget specielt noget.

Det er rigtigt, at håret/hovedbundet kan reagere FLERE MÅNEDER efter en operation. Eks. gik min hovedbund helt bananas, hvor den var ekstrem tør, kløede mm. plus mit hår blev "dødt". Det skyldes narkosen man er i under operation, det kan godt være lang tid om, at blive helt renset ud af kroppen. Men at håret laver en kemisk klipning pga. det, det har hun aldrig hørt.

Kan godt forstå din skepsis Tina, men i det mindste er det et lille plaster på såret :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spurgt min søster, som jo er frisør, og hun mener nu nærmere, at det hår er blevet behandlet med dels for stærkt permanentvæske plus det ikke er alle hårfarvemidler, som kan kombineres med permanentvæske. Hun siger godt nok, at nogle frisører gør det alligevel, men så er det fordi farven ikke er så stærk som normalt plus permanentvæsken skal også være noget specielt noget.

Det er rigtigt, at håret/hovedbundet kan reagere FLERE MÅNEDER efter en operation. Eks. gik min hovedbund helt bananas, hvor den var ekstrem tør, kløede mm. plus mit hår blev "dødt". Det skyldes narkosen man er i under operation, det kan godt være lang tid om, at blive helt renset ud af kroppen. Men at håret laver en kemisk klipning pga. det, det har hun aldrig hørt.

Kan godt forstå din skepsis Tina, men i det mindste er det et lille plaster på såret :kram

tak for dit svar har først set det i dag

tror også bare at mit hår får lidt fred for farver mm et stykke tid.

har nu været opereret før uden problemer med håret,men sådan skulle det så ikke være denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER