SweetAim82

Brunligt slimet udflåd

15 indlæg i dette emne

Ja så er jeg her igen og beklager overskriften :)

Jeg er nu 7+2 og oplever sådan noget brunt slimet udflåd, specielt når jeg tørrer mig efter toiletbesøg.

Den brune farve skyldes ikke blod, for det har jeg styr på hvordan det så ser ud, det er lige som udflåden der bare er lidt tyk/ slimet med sådan nogle brungrønne klumper og aner.

Er det noget andre har forsøgt? Tænker egentlig at tage kontakt til egen læge i morgen for måske det kan være infektion dernede, men er bare sådan lidt panisk efter at have mistet,

Vi skal scannes på onsdag og det kan forhåbentlig give noget ro.....,

Er rigtig glad for det her forum, hvilket mine mange indlæg måske også bærer præg af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hm ingen gode råd men hiver den lige op, der må være andre end dig der har prøvet dette? og tillykke med graviditeten  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad brunt udflåd kan være, hvis det ikke er lidt gammelt blod. Umiddelbart lyder det rigtig nok i mine ører, at det kunne være lidt infektion, som du selv skriver. Jeg har ikke så meget klogt at sige andet end det er godt lige at kigge op til lægen. Jeg tror nu ikke, du skal være nervøs ift. baby har det godt, men hvis du har en infektion, skal der selvfølgelig styr på det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hm ingen gode råd men hiver den lige op, der må være andre end dig der har prøvet dette? og tillykke med graviditeten  :loveshower

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad brunt udflåd kan være, hvis det ikke er lidt gammelt blod. Umiddelbart lyder det rigtig nok i mine ører, at det kunne være lidt infektion, som du selv skriver. Jeg har ikke så meget klogt at sige andet end det er godt lige at kigge op til lægen. Jeg tror nu ikke, du skal være nervøs ift. baby har det godt, men hvis du har en infektion, skal der selvfølgelig styr på det! :)

Tak for dit svar :)

Sov selvfølgelig over mig til morgen, så fik ikke talt med lægen og i dag har der ikke været noget - har bare en mærkelig krop :) men glædermig til scanning på onsdag hvor den lille fis forhåbentlig har det super godt, så jeg måske kan slappe bare lidt mere af i resten af graviditeten og ikke gå i panik i tide og utide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar :)

Sov selvfølgelig over mig til morgen, så fik ikke talt med lægen og i dag har der ikke været noget - har bare en mærkelig krop :) men glædermig til scanning på onsdag hvor den lille fis forhåbentlig har det super godt, så jeg måske kan slappe bare lidt mere af i resten af graviditeten og ikke gå i panik i tide og utide ;)

Jeg bestilte sgu heller ikke andet end at panikke konstant, da jeg var gravid! ;) Men scanninger det er altså godt! Glæder mig til at høre, at alt er som det skal være! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte sgu heller ikke andet end at panikke konstant, da jeg var gravid! ;) Men scanninger det er altså godt! Glæder mig til at høre, at alt er som det skal være! :)

Jeg skal nok komme med en Update :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været til scanning i dag? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det bedste.... Men det var sådan min egen misser abortion startede i sin tid så ved det kan gå begge veje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været til scanning i dag? :-)

Yep og alt ser fint ud og der har heller Ikke været noget mærkeligt udflåd siden :)

Så vi er lettet og har armene meget oppe :)

Men nu vil jeg gerne have scanninger hele tiden jo hihi ;) men vi må hellere vente til NF medmindre noget gør vi føler vi har brug for det, men det kører selvfølgelig herfra :)

Men tak for omsorg :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep og alt ser fint ud og der har heller Ikke været noget mærkeligt udflåd siden :)

Så vi er lettet og har armene meget oppe :)

Men nu vil jeg gerne have scanninger hele tiden jo hihi ;) men vi må hellere vente til NF medmindre noget gør vi føler vi har brug for det, men det kører selvfølgelig herfra :)

Men tak for omsorg :kram

Det er godt at høre. Vi tog to private scaninger mellem blod og NF, det er godt givet ud og giver en masse ro. Hvornår har du NF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep og alt ser fint ud og der har heller Ikke været noget mærkeligt udflåd siden :)

Så vi er lettet og har armene meget oppe :)

Men nu vil jeg gerne have scanninger hele tiden jo hihi ;) men vi må hellere vente til NF medmindre noget gør vi føler vi har brug for det, men det kører selvfølgelig herfra :)

Men tak for omsorg :kram

Sikke en dejlig update. Krydser fingre for at resten af graviditeten bliver fuldstændigt ukompliceret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøøøøønt!!:D Jeg tror vi endte med at købe os til 3 ekstra skanninger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at høre. Vi tog to private scaninger mellem blod og NF, det er godt givet ud og giver en masse ro. Hvornår har du NF?

Vi har ikke fået tid til NF endnu men tror måske at det må være sådan mellem jul og nytår agtig, som jeg lige kan tælle mig frem til. Men ja måske jeg gerne vil have en ekstra scanning sådan lige der inden jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen, vi er lettet og det er skønt :) og mon ikke det blir til en ekstra scanning eller to, skal bare lige have manden med på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER