Mistel

Hvad skal vi lave?:-)

5 indlæg i dette emne

Er der nogen der har en helt anderledes og kreativ ide til mandens fødselsdag?

I år får manden ikke en gave men til gengæld en date med moi!:)

Han har fødselsdag en helt almindelig onsdag. Vitus bliver afleveret i vs og så tager vi til kbh og hygger - vi skal hente igen kl 16. Helt basalt kunne man gå i biffen og så spise frokost. Frokosten på Pastis holder vi fast i, men er der nogen, der har en mere original ide end bare en film?:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aaaaaahhhh... Pastis er dejligt :) :) :)

Tivoli måske? Juleudstilling, lumumba osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

et besøg på et af byens mange museer eller måske noget par welness?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvor I bor, men hvis du vil være fuldstændig uselvisk (og han ellers kan lide den slags), så kunne du spise hyggelig frokost med ham, gå en tur og sludre (evt. i Tivoli, botanisk Have eller lignende) og derefter tage bilnøglerne og sige at nu kører du hjem. Så har du arrangeret, en af hans kammerater eller flere er inde i byen og venter på ham på et værtshus eller en cafe, hvor han så kan drikke fadøl til hen på aftenen, hvor han så selv finder hjem i tide til at komme op på arbejde dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, joooo, jeg er såmænd gerne fuldstændig uegennyttig, når det kommer til fadøl med vennerne - det dutter bare ikke på en hverdag, når vækkeuret ringer kl. 5.30.

Har overvejet naturhistorisk museum, fordi det er tilpas nørdet, og jeg ikke har været der siden jeg var barn. Tivoli er også på tapetet, men lader det være op til vejret. På den måde kan man jo sige, at fødselaren selv bestemmer om han vil i Tivoli! ;) Måske kunne man godt finde noget massage.... Det er måske ikke så tosset.. Hmmm - må se hvordan det hele kan hænge sammen med kedelig hverdag og vuggestue...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER