jullemulle84

hej, jeg er ny her på siden :-)

9 indlæg i dette emne

hejsa, jeg håber jeg kan få lov at være med her, jeg har selv beregnet min termin til d. 21/7-15 men nu må vi se hvad en scanning siger når jeg får et brev om jeg skal til terminsscanning :-)

Jeg er samtidig spændt på om den i det hele taget bliver derinde, da jeg "plejer" at tabe 2-3 gange før en bebs sætter sig fast, og denne gang har jeg "kun" tabt en enkelt gang. Vi krydser fingre, men tager samtidig en dag ad gangen.

Jeg har en stor pige på 10 og en yngre på 3, og den store vil have endnu en lillesøster, og den lille vil have en lillebror ;-) dog håber jeg kun på en enkelt sund og rask bebs, da vi så ikke har plads til flere hehe.

Jeg tænker det bliver en lidt turbulent graviditet, da jeg i den sidste graviditet blev fulgt meget og blev scannet ca hver måned, denne gang har min læge sagt jeg nok skal forberede mig på at blive fulgt endnu mere :-/ så gad vide hvor mange scanninger jeg så er heldig at få denne gang?? :-)

nå det var lige en hilsen, og lidt om mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen til.

Tillykke med den lille spire. Krydser fingre for dig for at den blir hvor den skal. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej, tak skal du have :-) og tillykke med din lille spire også :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Hvordan holder du tankerne ud om spiren blir?

Jeg mistede sidste gang, og nu er jeg i den uge hvor den døde. Syntes det fylder ufatteligt meget i mit hovede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror jeg desværre er "vant" til det, hvis man da kan blive det, jeg har mistede 3 gange før minifisen( som nu snart er 4 år) kom til, og vi har sagt til os selv, at grunden til vi mistede var, at det lige præcis skulle være hende den dejlige der kom til os, for på den måde at give det en årsag, det lyder nok skørt, men det virkede for os :-) jo og så tanken om at det jo nok skal lykkes på et tidpunkt, gav også ro i sindet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men jeg kan sagtens følge dig, for jeg synes nu også de første 12 uger går helt ufatteligt langsomt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til  :balloons  Jeg håber det er en stærk spire der har sat sig fast :) Det bliver spændende hvad terminsscanningen siger :) Og det lyder til at være noget af en "scanningstid" du går i møde ;) 

Jeg tror desværre tankerne om at miste er der sådan lidt generelt. Jeg tror nogen er bedre til at abstrahere fra det end andre. Jeg har et barn og (7,9,13) aldrig mistet, men under min forrige graviditet blødt rigtig meget, det har også sat sine spor. Jeg har desværre en tendens til at overtolke alt der sker i min krop for tiden, tjekker ret ofte om jeg bløder, osv. osv. Så det vi har med i bagagen, ja det sætter sine spor - men jeg tror også at vi, som gravide, er meget påvirkelige overfor andre historier.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej, tak for velkomsten :-) og ja jeg er sikker på du har ret, alle er vi jo bekymret, om det så er for det ene eller det andet :-) jeg tror også de fleste har noget med i bagagen, der kan få tankerne til at suse lidt rundt :-) og det med historierne, så ja, vi hører hele tiden noget, både godt og skidt, og desværre tror jeg bare vi er sådan indrettet det knap så gode hænger bedre ved i hukommelsen, fremfor at der faktisk sker så mange små mirakler hele tiden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej, tak for velkomsten :-) og ja jeg er sikker på du har ret, alle er vi jo bekymret, om det så er for det ene eller det andet :-) jeg tror også de fleste har noget med i bagagen, der kan få tankerne til at suse lidt rundt :-) og det med historierne, så ja, vi hører hele tiden noget, både godt og skidt, og desværre tror jeg bare vi er sådan indrettet det knap så gode hænger bedre ved i hukommelsen, fremfor at der faktisk sker så mange små mirakler hele tiden :-)

 Helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER