jeanette33

Inden aflevering i dagpleje om morgenen.

3 indlæg i dette emne

hej mødre :)

Jeg har de sidste to gange oplevet Frederik 17 mdr bliver utrolig sur og gal på mig samt ikke vil over til mig og sige farvel om morgenen, hvis det er far der tager afsted med ham ..?? Det er først når han er kommet i jakke osv. Han kan godt vinke og nogle gange sige Hej Hej , men må ikke komme i nærheden af ham på det tidspunkt og så er det kun far der kan bruges.. Det er ellers ikke sådan ellers vil faktisk nok sige den sidste stykke tid har han været lidt morsyg .. Jeg aflevere og henter ham stort set hver dag udover onsdag da min mand har fridag.. Nogle gange henter jeg ham dog..

Er der andre end mig der oplever dette? Aner ikke hvorfor han slet ikke vil over til mig og bliver så sur på mig?? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare en lille fase - det er heller ikke altid min på 2,5 år gider at sige farvel.

Tror bare du ska trække på skulderen og tænke at det går over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en lille fase - det er heller ikke altid min på 2,5 år gider at sige farvel.

Tror bare du ska trække på skulderen og tænke at det går over.

:ditto

Tror alle forældre går gennem perioder, hvor det kun er den ene eller den anden der dur. Vi ha r lige haft en længere periode, hvor det kun var far, der måtte putte. Det er en del af pakken ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER