Bamse&Kylling

Blefri på tre dage! - blefri update :)

28 indlæg i dette emne

Synes da det lyder fint at have ham blefri fra lur og frem til nat. Jeg tror altså også, at de får meget ud af at mærke, når det "går galt" og de tisser i bukserne. Man lærer jo af sine fejl :)

 

Det taenker jeg ogsaa - lille bandit. Det er tydeligt, at han faktisk synes, det er dejligt at vaere blefri og lidt fedt at have underbukser paa. Det blev nogle med stjerner efter skift ;) Saa har han ogsaa muligheden for at komme til at tisse i bukserne herhjemme nogle gange, hvis han lige skal have styr paa det. Og saa snakker jeg med M, om vi skal tage skridtet.

 

Vi er ogsaa bare der, hvor han "lige" er startet i VS og vi gerne vil have ham til at bruge sutten KUN til soevn og i bilen(den er fast og vi er ret traette af dens magt efterhaanden!), saa det er maaske meget for ham at kapere, for slet ikke at tale om juniorseng, fordi han er begyndt at stunte den en anelse med den tremmeseng... Ak, eller ogsaa er det ogsaa bare meget for mor her ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 19. nov. 2014 at 8:57 PM, Camillat said:

Det taenker jeg ogsaa - lille bandit. Det er tydeligt, at han faktisk synes, det er dejligt at vaere blefri og lidt fedt at have underbukser paa. Det blev nogle med stjerner efter skift ;) Saa har han ogsaa muligheden for at komme til at tisse i bukserne herhjemme nogle gange, hvis han lige skal have styr paa det. Og saa snakker jeg med M, om vi skal tage skridtet.

 

Vi er ogsaa bare der, hvor han "lige" er startet i VS og vi gerne vil have ham til at bruge sutten KUN til soevn og i bilen(den er fast og vi er ret traette af dens magt efterhaanden!), saa det er maaske meget for ham at kapere, for slet ikke at tale om juniorseng, fordi han er begyndt at stunte den en anelse med den tremmeseng... Ak, eller ogsaa er det ogsaa bare meget for mor her ;)

Forstår godt dine overvejelser. Det var også derfor vi gjorde det nu.

I Januar/februar skal A have ny seng og skifte til vuggestue og slut februar bliver hun storesøster. Så det var enten nu eller om et halvt år. Og nu slipper jeg også for at løfte for meget på hende i forbindelse med bleskift i resten af graviditeten - plus at hun altid prøver at sparke mig i maven samtidig..

 

Hvis Noah synes det er fedt, er det da bare at køre blefri derhjemme og se, hvor det bærer hen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår godt dine overvejelser. Det var også derfor vi gjorde det nu.

I Januar/februar skal AB have ny seng og skifte til vuggestue og slut februar bliver hun storesøster. Så det var enten nu eller om et halvt år. Og nu slipper jeg også for at løfte for meget på hende i forbindelse med bleskift i resten af graviditeten - plus at hun altid prøver at sparke mig i maven samtidig..

 

Hvis Noah synes det er fedt, er det da bare at køre blefri derhjemme og se, hvor det bærer hen.

 

Det lyder helt fornuftigt og AB har jo fanget den for nu, i hvert fald :loveshower  

 

Det er ogsaa det, jeg taenker. Nu skal vi jo ogsaa rejse og vaere vaek et par dage i naeste uge og igen til jul, saa tror ikke, det er den perfekte tid at goere ham blefri i. Men altsa...Det er jo ikke svaert at have ham i underbukser om eftermiddagen og mere, hvis han selv vil have det saadan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER