Guldpigen

Graviditetsvenlige kropsprodukter/kosmetik

10 indlæg i dette emne

Hej piger:-)

Hvilke kropsprodukter/kosmetikmærker bruger I? Kan I anbefale noget særligt?

Jeg prøver generelt at skære ind til benet med det meste, men det kunne jo være rart med lidt forandring:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rema har mange gode, parabene,parfume, allergi venlige BILLIGE produkter. Både krop og hårpleje, dem bruger jeg. Ellers bruger jeg babyolie (osse fra rema) til kroppen. Har jeg gjort siden jeg var gravid med mit første barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger bl.a Matas' øko naturserie. Det begyndte jeg på ved forrige graviditet :) Og ellers bruger vi også rema body shampoo og body shampoo..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger bl.a Matas' øko naturserie. Det begyndte jeg på ved forrige graviditet :) Og ellers bruger vi også rema body shampoo og body shampoo..

Jeg bruger også Matas' øko naturserie og make up primært fra Nilens Jord. Jeg mangler dog fx en god deocreme, som nemlig ikke fåes i Matas' serie... Nogen bud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også Matas' øko naturserie og make up primært fra Nilens Jord. Jeg mangler dog fx en god deocreme, som nemlig ikke fåes i Matas' serie... Nogen bud?

Der er jeg faktisk ret glad for remas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også Matas' øko naturserie og make up primært fra Nilens Jord. Jeg mangler dog fx en god deocreme, som nemlig ikke fåes i Matas' serie... Nogen bud?

Der bruger jeg også Matas' naturserie - den er jeg selv ret glad for :)

Jeg kan huske at jeg under forrige graviditet savnede en mousse.. Men der er vidst kommet nogen på markedet siden da :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der bruger jeg også Matas' naturserie - den er jeg selv ret glad for :)

Jeg kan huske at jeg under forrige graviditet savnede en mousse.. Men der er vidst kommet nogen på markedet siden da :)

Er det ikke kun en del roll-on, som findes i serien? Jeg kan nemlig bedst lide at bruge deocreme:-) Anyways så fandt jeg lige ud af, at Matas' glycerin deocreme er uden parfume/parabener, yeah:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke kun en del roll-on, som findes i serien? Jeg kan nemlig bedst lide at bruge deocreme:-) Anyways så fandt jeg lige ud af, at Matas' glycerin deocreme er uden parfume/parabener, yeah:-)

Arhh - jo det er en deo roll :) Tænkte jeg ikke lige over... Hehe! Har aldrig selv prøvet deo creme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhh - jo det er en deo roll :) Tænkte jeg ikke lige over... Hehe! Har aldrig selv prøvet deo creme :)

:ditto :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været i gang med den helt store sortering og har fået indkøbt nye lækre produkter - mest fra Matas' egne striber. Jeg fandt dog også en makeupfjerner fra Clinique (tror jeg) og nogen gode tilbud på deocreme på Matas' webshop.

Tak for alle svarene:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER