Elisamus

Tasken til fødslen?

8 indlæg i dette emne

Hej.

Hvornår pakkede i andre tasken som skulle med til fødslen?

Hvad var det bedste i havde pakket ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste gang pakkede jeg den 41+0, hvis ikke det først var 41+2 :chin: Det var efter termin i hvert fald.. fødte 41+3

Denne gang er den heller ikke pakket og jeg er ellers i risiko for at gå i fødsel før tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt huske det, men jeg tror måske jeg var 33-34-ish :) Jeg er i hvert fald ret sikker på, at det var inden 37.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring uge 35 mener jeg. Kun fordi manden bad mig om det. Jeg synes at der var god tid.

Første gang var den allerede pakket uge 32.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to første gange pakkede jeg da jeg begyndte at få veer... Kan ikke huske det bedste der var

Med...

Måske et par behagelige bukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har pakket babys taske i denne uge så 37+ regner med at pakke min egen her i løbet af weekenden - blev lige ramt af panik nu december babyerne begynder at vil ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min blev pakket lige eftrr jeg gik ind i uge 38 og jeg blev indlagt to dage efter, så det var meget heldigt

Det bedste jeg havde med var min graviditetspude både fordi den var god at sove på siden med når man var øm Down there og så var den super at have Freja til at ligge på når hun sov oppe i sengen hos mig.

Og husk endelig sutsko. Dem savnede jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang pakkede jeg tasken da jeg var 38+ og sidste gang pakkede jeg den, da jeg var 39+

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER