Line1989

Ny her

11 indlæg i dette emne

Hej alle kommende august-mødre :)

Jeg er ny herinde, men skal nok komme til at blive aktiv herinde :)

Rigtig fedt med så mange der skal føde til august.

Jeg har selv termin d. 27. august og skal til NF-scanning på tirsdag :D

Jeg blev tryghedsscannet da jeg var 7+, så det er nok begrænset hvor meget min termin bliver rykket på tirsdag.

Glæder mig til at følge alle jer andre de næste 6 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig velkommen :kram2

Du kan godt glæde dig til tirsdag, det er SÅ stor en opleelse :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :goodluck

Jeg skal også til skanning på tirsdag :bd håber det kommer til at gå godt!

Pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Den tryghedsskanning i snakker om, hvad er det? :/

Lyder måske lidt dumt, men da den ikke er den mest intelligente læge jeg har haft her i starten i min graviditet.

så har jeg faktisk ikke fået noget som helst a vide hos hende..

Jeg har så i mellen tiden skiftet til en anden læge, men har ikke været nede og snakke med lægen endnu..

Håber i vil bære over med mig :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En tryghedsscanning er noget nogen får lavet inden NF-scanningen. Enten er det noget de selv betaler for for at få sikkerhed om at der er noget i maven ellers kan det f.eks. være at der har været blødning og derfor bliver der foretaget en scanning for at se om der er liv.

Alt i alt er det en scanning tidligt i graviditeten for at sikre liv :) Det er ikke altid man kan se form på baby men så kan se/høre hjerteblink :)

Og det er helt fint du spørger - det gør vi alle :P Jeg er også førstegangsgravid og meget af det jeg ved nu er noget jeg enten har læst mig til i en bog jeg fik hos lægen, noget jeg har læst her på Babyklar eller slået op andet sted på nettet :) Jeg har stadig mange spørgsmål endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, og stort tillykke mes spiren i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :)

Og ja selv bøger fra lægen har jeg heller ikke fået noget a..

Og ved fra andre der havde samme læge a de fik bøger og praktiske oplysninger fra lægen..

Men håber på den nye er noget bedre end hende jeg havde før..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen :)

Ja jeg glæder mig også helt vildt til scanningen imorgen. Synes det har været en ualmindelig lang ventetid.

Jeg håber det er rigtigt hvad mange siger, at de første 12 uger er de længste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen :)

Ja jeg glæder mig også helt vildt til scanningen imorgen. Synes det har været en ualmindelig lang ventetid.

Jeg håber det er rigtigt hvad mange siger, at de første 12 uger er de længste :)

Det tror jeg helt sikkert er rigtigt. Fra jeg fandt ud af at jeg var gravid til der skete noget synes jeg bare der gik så lang tid. Nu synes jeg det går lidt hurtigere for der sker lidt mere med scanning, jm-besøg, lægebesøg, man kan begynde at se maven og måske mærke liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lone: Ja det tror jeg også du har helt ret i :) Det er jo nu det hele bliver spændende.

Det bliver vildt den dag man kan mærke liv, kan slet ikke forestille mig hvordan det føles :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER