BabyWitting

Blødning en uge FØR forventet mens???

9 indlæg i dette emne

I får lige hele historien. 

 

Jeg havde min sidste mens den 14. oktober og æl omk. den 28. okt. (og vi sexede og kan huske at jeg tænkte, der var den sgu, du er gravid. Det har jeg ikke prøvet før). Min cyklus er normalt på 31 dage, så dvs at jeg i dag er 3+3 ( i følge alverdens terminsberegnere ) og forventer først mens torsdag i næste uge.

 

Jeg har haft virkelig meget kvalme, humørsvingninger, forøget mundvand, ømme bryster og en voldsom aktivitet i underlivet. Den 7. Okt tog jeg en test der efter 10 min blev svagt positiv og det samme skete den 8. Men her i morges begyndte jeg at bløde med friskt blod, dog noget lysere end alm mens.blod, uden klumper og ikke i voldsomme mængder. Har desuden en mild form for mens.smerter, men i forhold til hvordan de plejer at være ( plejer ikke at kunne gå for smerter og må krympe mig helt sammen ), er det her ingenting.

 

Kan det være implantationsblødning (har googlet, rigtigt meget, og med længden af min cyklus, ville det være her omkring, at ægget sætter sig fast, og man kan åbenbart godt have blødning og smerter, når det sker, har jeg læst ) eller skal jeg bare se i øjnene, at det er mens der er kommet en hel uge for tidligt?

 

Hvad siger i tøser? Har i prøvet det? 

 

(En lidt spooky tilføjelse: vi har ikke sagt til nogen, at vi er i gang med projekt baby, men i torsdags ringede lin svigerinde til min kæreste og spurgte, om vi skulle have barn, for det havde hun på fornemmelsen... )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne godt være implantationsblødning. Tag en test i morgen tidlig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt tanken, men tror jeg venter til jeg ik bløder mere og kommer tættere på testdagen.

Har du oplevet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt tanken, men tror jeg venter til jeg ik bløder mere og kommer tættere på testdagen.

Har du oplevet det?

Nej, jeg har ikke selv prøvet det.

Der er altså også nogen der bløder i mange dage, så hvis det ikke tager til, så ville jeg helt sikkert tage en test mere en af de nærmeste dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg helt klart gøre,kan slet ikke lade være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at se på tiden i vejledningen, ellers kan du få falsk positiv test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at se på tiden i vejledningen, ellers kan du få falsk positiv test

Ja det ved jeg camilla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen vil højst sandsynligt side at du skal vente og se tiden an ;)

Håber for jer, den er der :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu 100% sikker på at det er mens det er kommet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER