Guest

Sex - hvor tit?

30 indlæg i dette emne

Hvordan går det egentligt BSB? Har tit tænkt på dig og David(kom han ikke til at hedde det?)?

Jeg har også tænkt på hende. Hørte man nogensinde noget efter fødslen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også tænkt på hende. Hørte man nogensinde noget efter fødslen?

Ja, hun har skrevet efter fødslen, men det er meget lidt. Det er længe siden, vi har hørt fra hende inde i vores terminsgruppe.. :unsure

Undrer mig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og føler mig en lille smule wierd lige nu....

 

I starten af graviditeten havde vi sex 3-5 gange om ugen lige som vi plejer, men nu hvor maven er i vejen er vi nede på ca en gang om ugen..

 

Så ordner vi det på andre måder, men for det meste sammen. 

 

Der er stad masser af plads til spontanitet, og alverdens ting trods 36+ 1 

 

Og kunne vi ikke finde ud af tingene sammen, havde jeg helt klart taget "sove piller"

Du er da overhovedet ikke weird! Det er da bare skønt at I har kunnet bibeholde den gode seksuelle kontakt!

Jeg havde bestemt også lysten da jeg var gravid, men det blev bare ligesom ikke til mere. Men nu har vi heller ikke ligefrem ekstremt meget sex, når jeg IKKE er gravid (alt fra 0-1 gang om måneden til 2 gange om ugen max - medmindre det er et ekstremt særtilfælde som da vi var på ferie), så det er jo ikke så underligt at der er forskel under graviditet, når der også er så stor forskel på vores "normale" sexliv udenfor graviditet. Parforhold og mennesker er jo bare forskellige! Og det er alt sammen helt fint, så længe man har det godt med det selv og trives, så er der intet "forkert" eller underligt i det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hun har skrevet efter fødslen, men det er meget lidt. Det er længe siden, vi har hørt fra hende inde i vores terminsgruppe.. :unsure

Undrer mig meget.

Ja det er godt nok underligt - og jeg har også tænkt på hende meget! Særligt fordi hun jo gik fra at være ekstremt aktiv under graviditeten til totalt fraværende... Håber hun/de er ok og fraværet skyldes at de bare nyder at være en lille familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er godt nok underligt - og jeg har også tænkt på hende meget! Særligt fordi hun jo gik fra at være ekstremt aktiv under graviditeten til totalt fraværende... Håber hun/de er ok og fraværet skyldes at de bare nyder at være en lille familie.

Lige præcis.

Det håber jeg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER