solsort1

"kænguru" bluse til mænd?

4 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at købe en "kænguru" bluse/tshirt (eller hvad de hedder) til min mand i julegave.

Altså sådan en bluse manden (eller kvinden) kan have på og babyen også kan være indeni, så det er hud mod hud, da jeg ellers synes at det bliver lidt koldt med hud mod hud til et januar barn!

 

Er der nogen som har erfaring med disse? og nogen som ved hvor jeg evt. kan købe sådan en? (eller en alternativ løsning, da jeg kan forestille mig, at de kan være pænt dyre!?).

 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg aldrig hørt om, og jeg forstår heller ikke helt hvordan det skulle fungere?

Babyen kan vel ikke ligge i en lomme og så samtidig ligge hud mod hud?

Umiddelbart tænker jeg dog at det måske er samme effekt man ville få fra en strækvikle? Det er selvfølgelig ikke en bluse, men jeg kan som sagt ikke lige se sådan en kænguru-bluse for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig hørt om dem :unsure Min tanke ville bare være at putte sig under en dyne eller et tæppe med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at gøre min efterlysning lidt mere præcis!

Purløg og persille, har sådan en t-shirt på deres hjemmeside (Vilja, skin-to-skin).

Jeg kan bare godt lide at have lidt at vælge imellem, så min efterlysning går på, om der sidder en derude og kender til en anden hjemmeside eller lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER