Camilla_krøier

Pinterest....et must

22 indlæg i dette emne

Skulle der være enkelte der endnu ikke har fundet pinterest derude i cyperspace vil jeg lige smide en anbefaling...

Pinterest er en "opslagstavle" hvor du kan pinne alt mellem himmel og jord... Opskrifter fra en blog, en vare fra din favorit shop osv osv... Derudover kan du også repinne andres pins og det er her hvor der virkeligt er noget inspiration at hente...

Man kan lave flere boards så man kan samle ting under kategorier så de bliver lettere at finde igen...

Der er også en god søge funktion så man kan finde inspiration til en bestemt ting... Siden er amerikansk så der er flest opslag på engelsk/amerikansk men der er også en del på dansk efterhånden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle der være enkelte der endnu ikke har fundet pinterest derude i cyperspace vil jeg lige smide en anbefaling...

Pinterest er en "opslagstavle" hvor du kan pinne alt mellem himmel og jord... Opskrifter fra en blog, en vare fra din favorit shop osv osv... Derudover kan du også repinne andres pins og det er her hvor der virkeligt er noget inspiration at hente...

Man kan lave flere boards så man kan samle ting under kategorier så de bliver lettere at finde igen...

Der er også en god søge funktion så man kan finde inspiration til en bestemt ting... Siden er amerikansk så der er flest opslag på engelsk/amerikansk men der er også en del på dansk efterhånden

Tjek! Jeg er også fan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på, og er vild med konceptet! Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det :D Måske man skulle prøve at kigge på det igen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på, og er vild med konceptet! Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det :D Måske man skulle prøve at kigge på det igen....

:ditto jeg kan ikke helt lurer hvordan det fungerer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor ER jeg glad for det ikke bare er mig :D

 

Har følt mig temlig oldnordisk.... Måske der er kurser? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på, og er vild med konceptet! Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det :D Måske man skulle prøve at kigge på det igen....

:ditto

Jeg har også ignoreret den profil jeg har haft læææænge. Nu prøver jeg lidt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor ER jeg glad for det ikke bare er mig :D

 

Har følt mig temlig oldnordisk.... Måske der er kurser? :P

jeg er villig til at tilmelde mig det kursus :P Så jeg kan få det lært.. Fordi det virker til at være godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Ja det kan da godt være man burde have kurser.... Har I været inde i deres egne guides, de er ret udførlige (efter min mening) ellers spørger I bare...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde luret for noget tid siden og fattede slet overhovedet ikke konceptet!! Ikke før jeg begyndte på lidt scrapbooking - hold nu op jeg er kæmpe fan! Jeg har total fanget pointen i mediet!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig passe at man ikke kan søge efter personer man ikke har på facebook, men som man ønsker at følge på pinterest?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor ER jeg glad for det ikke bare er mig :D

Har følt mig temlig oldnordisk.... Måske der er kurser? :P

Jeg forstår det heller ikke! Jeg PRØVER virkelig at forstå men jeg kan ikke! Jeg syntes der er MANGE fede ideer og jeg kan også finde ud af at "gå ind i" en "ide" men hvordan sørger man fx for kun at finde de danske, fatter ikke meget af det der står på engelsk når der er rigtig meget sf det der bliver brugt som jeg ikke aner hvad er. Og hvordan kreerer man en mappe? Og hvorfor kommer de samme ideer 1000 gange på søge siden?

Jeg har valgt at tage screen shots af gode ideer men det er jo slet ikke pointen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig passe at man ikke kan søge efter personer man ikke har på facebook, men som man ønsker at følge på pinterest?

Måske vi skulle lave en profilnavne-tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pinterest er nem når man fanger idéen. Jeg bruger det hver dag. Både af interesse og i skolen. Man kan sagtens søge folk frem uden at være fb venner. Dog kræver det at man ved hvad de hedder på pinterest eller sender en anmodning via mail. Man kan søge efter personer i det almindelige søgefelt også.

Man laver et board via din egen profil under boards, eller via et pin du vil pinne ved at klikke create board.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah men altså! Nu fik jeg også bevæget mig derind - og det er jo en tidsrøver uden lige!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet igen.... Fatter stadig hat :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er min.... http://www.pinterest.com/camilla83/

Hvis man søger på danske ord vil der automatisk komme de danske (og evt svenske og norske) pins op... Jeg pinner dog stort set kun på engelsk, det øger mulighederne meget mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg lige så stille fundet ud af det her pinterest :yay ud over Camilla er der så andre jeg må følge?

Jeg hedder enten Maja Jensen eller Wuk63 (måske med @ foran).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været inde og følge dig. Mener jeg hedder frkborup :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder åbenbart daffinin :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heder Mariaelley derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder åbenbart daffinin :lol

Jeg hedder metteks2.

Man kan hente en knap til sin browser så man kan pinne billeder fra alverdens hjemmesider. Det er faktisk sådan jeg oftest bruger det, netop for at gemme ideer som billeder med indbygget link.

Jeg pinner ikke så meget fra andre, men bruger det til ting jeg falder over når jeg surfer på nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER