Guest

Majas flyttetråd - Første efterbilleder!

237 indlæg i dette emne

Det er da dejligt at I nærmer jer det I gerne vil have. Og sommetider kræver det at se noget som det IKKE skal være.

Glæder mig til at høre om det hele måske på lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er altid noget af det man lærer når man ser på hus.

At billeder kan lyve meget... Vi har selv oplevet komme ud og så ligner det slet ikke billederne enten fordi der så er lavt til loft eller rummene er mindre.

Jeg kan huske vi havde forelsket os i et hus og var stort set parat til at købe, da vi så så huset IRL var det netop en grund som den du omtaler, stuen var lille og gulvene knirkede overalt.

I opslaget stod der at huset var fra 1970, men da vi spurgte ind til det så viste det sig at det bare var det nuværende hus, hele soklen stod på kampesten fra 1800-tallet, som var skyld i et huset bevægede sig så man hvert 5. År skulle fuge hele huset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altid noget af det man lærer når man ser på hus.

At billeder kan lyve meget... Vi har selv oplevet komme ud og så ligner det slet ikke billederne enten fordi der så er lavt til loft eller rummene er mindre.

Jeg kan huske vi havde forelsket os i et hus og var stort set parat til at købe, da vi så så huset IRL var det netop en grund som den du omtaler, stuen var lille og gulvene knirkede overalt.

I opslaget stod der at huset var fra 1970, men da vi spurgte ind til det så viste det sig at det bare var det nuværende hus, hele soklen stod på kampesten fra 1800-tallet, som var skyld i et huset bevægede sig så man hvert 5. År skulle fuge hele huset.

Ja det her hus var også bare rigtig fint på billederne, lys stor og lækker, men SÅ småt og mørkt IRL. + alt det jeg beskrev før!!! Hus 1 er heller ikke så fint som på billeder der mangler lidt finish hist og her, men det er småting vi kan få fixet for mindre beløb, de vigtige rum som køkken og bad, bryggers og entre, står flot.

Jeg syntes faktisk hurtigt at jeg kan mærke om det føles som "hjem" eller ej! Det er kommet ret meget bag på mig!!! Altså at det er noget jeg "føler" frem for en logisk tænkning, for og imod mv.

Og så har jeg godt hørt at "der skal være ryddet op og rent, når der er fremvisning - nu hvor jeg selv har været ude og se er jeg GODT NOK glad for at vi gjorde så meget ud af det selv, for det er småting der piller ved indtrykket. Fx hus nr 2 der var skrællet for møbler og virkede tomt og ubeboet, og hus nr 3 der lugtede af våd hund og virkede sjusket, fordi der ikke var den der finish, der manglede lys i stagerne og møblerne stod mærkeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da dejligt at I nærmer jer det I gerne vil have. Og sommetider kræver det at se noget som det IKKE skal være.

Glæder mig til at høre om det hele måske på lørdag :)

Du får hele historien ;) og jeg kunne måske finde på at stille spørgsmål også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får hele historien ;) og jeg kunne måske finde på at stille spørgsmål også :D

Super. Jeg er jo arbejdsskadet :D Og du spørger bare løs. Vil gerne hjælpe hvis jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Jeg er jo arbejdsskadet :D Og du spørger bare løs. Vil gerne hjælpe hvis jeg kan :)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi budt på et hus kryds alt hvad krydses kan for at vi finder en pris vi kan blive enige om :goodluck

Her hos svigerfar går det ok! Det er lidt mærkeligt indimellem og jeg anstrenger mig VIRKELIG for at være omgængelig og indordne mig under svigerfars vaner og rutiner.

Fx så lukker han altid døre, jeg er SÅ ligeglad normalt, men nu lukker jeg dørene. Han slukker lys når han forlader et rum, jeg kan bedst li der er lys bare nogle steder, fx var lyset normalt altid tændt i køkken og gang i lejligheden. Og så rydder jeg op så man slet ikke kan se jeg har været i et rum.

Så altså jeg slapper ikke helt af. Men jeg har heller ikke været meget hjemme. Så det skal nok komme.

Svigerfar var vidne til et skænderi igår. Det er altså ufedt! Men det er nu engang en del af et forhold at man nogle gange er uenige hvilket leder til at man bliver lidt ukonstruktiv. For os er det jo kun et øjebliks billede og vi bliver lynhurtig "gode" igen - men igår blev bare ekstra kompliceret, fordi der var et vidne!

Imorgen skal jeg ind i lejligheden og få pakket det sidste. Kl 15 kommer blå kors og henter en MASSE genbrugs guld i blandet kvalitet. Der er både i garagen og i stuen og en smuk gammel kommode fra min oldemor, med seje tinge skuffer der er svære at lukke og som er tungere end godt er og som jeg nu efter 9 år opgiver st diskutere med Anders om.

På torsdag er store rengøringsdag! Min mor og en veninde kommer og hjælper og når vi er færdige med rengøringen, så er det slut.

Det er LIDT mærkeligt, der er sket meget godt og skidt der, så det er forbundet med MANGE minder. Jeg har svært ved at forstå at jeg ikke skal hjem, at jeg rent faktisk BOR et andet sted (der ikke er mit).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige et par af disse her for det er bare hårdt at bo i en flyttekasse! :kram2 :kram2 :kram2

Og hvor er det bare fedt med bud! Jeg krydser alt hvad krydses kan! :) huset i vildbjerg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Jeps huset i Vildbjerg :)

Sætter lige link ind om lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er forhandligerne skudt igang!

Vi har fået at vide at deres absolutte smertegrænse er 1,7 en pris vi godt vil give, så nu skal vi have så meget med i prisen som muligt! Hvidevarer, gardiner, skabe osv! Alt hvad de vil lade stå!

Og så overtagelse 1 marts 2015! Det ville være SÅ godt hvis den dato får et positivt twist! Det var jo termins datoen med det barn jeg mistede, så har lidt brug for at kunne se frem til det!!!

Nu tør jeg godt afsløre huset for de nysgerrige :)

http://www.edc.dk/sag/7480-vildbjerg/solbakkevej-47-74800235/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at I når til enighed :Goodluck Husk at sige til, hvis der er noget jeg kan hjælpe med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er forhandligerne skudt igang!

Vi har fået at vide at deres absolutte smertegrænse er 1,7 en pris vi godt vil give, så nu skal vi have så meget med i prisen som muligt! Hvidevarer, gardiner, skabe osv! Alt hvad de vil lade stå!

Og så overtagelse 1 marts 2015! Det ville være SÅ godt hvis den dato får et positivt twist! Det var jo termins datoen med det barn jeg mistede, så har lidt brug for at kunne se frem til det!!!

Nu tør jeg godt afsløre huset for de nysgerrige :)

http://www.edc.dk/sag/7480-vildbjerg/solbakkevej-47-74800235/

Wauv det ser lækkert ud Maja.

Vi krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lækkert hus! Krydser fingre for at 1. Marts bliver en dejlig dag, trods alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert hus! Krydser og hepper :)

 

Så vildt så meget forskel der er på stand og priser rundt i landet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger det er nemlig rigtig lækkert! Eneste minus er det værelse med vindue ind i stuen! Men fint som kontor!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg kan! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi budt 1,7 og vi vil have hvidevarer, gardiner og et stort skab med i prisen. Og vi ønsker overtagelse 1. Marts! Det bliver nok ikke noget issue men intet er fast før sælger er enig! Så kryds hvad krydses kan!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Det ser skide godt ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Det ser skide godt ud!

:ditto, hvornår forventer i at høre noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg håber vi hører noget i dag! Anders skal til Kbh mandag til onsdag i næste uge, så det ville være super at få aftalt inden!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler ALDRIG vi bliver færdige inde i lejligheden! Håbede torsdag var sidste dag, men der er stadig et par timers arbejde :prik

Ok vi har også gjort grundig rent, men vil altså bare ikke overlade kattehår til den nye ejer!

Jeg bliver nostalgisk og vemodig af at gå derinde! Det har været rammerne for vores liv i de ALLER vigtigste stunder, på godt og ondt! Vi flyttede ind, inden jeg tog til Skotland i 6 mdr. Anders friede i soveværelset, Anders bar mig over dørtærsklen efter brylluppet, Mie har boet der HELE sit liv, jeg mistede spiren, Job er kommet, job er gået, folk er kommet, folk er gået, vi har hold fester, vi har hold middage og spilaftener.

Selvom lejligheden ikke er det liv der er levet, så er det rammen om det hele! Så bliver så vemodig når jeg tænker på at det er slut! Ikke flere gensyn og tilhørsforhold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg tid til at gøre det mere beboeligt herhjemme så nu kan i få lov at se hvordan vi bor! Det er ærlig talt primitivt og der er ikke meget at arbejde med, men nu er papkasserne kommet væk fra sove værelset og vi har fået nogle borde ind og en DEJLIG blød og hyggelig stol - grim som bare f***** men VIRKELIG god :D

Først badeværelset:

ggvT2NP.jpg

Og bare luge for at give et billede af hvor hæsligt DET er så kan jeg afsløre at gulvet er brunt, fliserne lys turquis og håndvasken rust rød! Bordpladen er gråmeleret på den måde som bordpladen i vores bedsteforældres bryggers eller sådan noget! Men pyt! Vi skal nok overleve det i 4 mdr!

Her er så vores soveværelse:

M0fdAqZ.jpg

Der står et lille juletræ i skyggen fra sengen!

Og her er soveværelset fra den anden side:

zyaaLUK.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, det er nu lidt skaegt at se, hvor "grimt" I bor ;)

 

Aj, det er bare ikke skaegt at bo i en midlertidig bolig og saa som gaest, men altsaa... det kan fungere og det skal det nok for jer. Jeg ville have det som dig og proeve at faa det bedste ud af det :kiss 

 

Kaempemeget good luck med det fine hus   :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER