Barbamama

Underholdning under fødslen :D

18 indlæg i dette emne

Jøsses, jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere... og så oven i købet med så meget publikum! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så den på FB i går, min bonusdatter og jeg er enige om, at farmand gerne må give sådan et show- bare ikke på en fødestue :D

EDIT: Stod min mand og heppede HEY HO HERE SHE GOES... Så var jeg sgu nok blevet PÆNT tosset :lol Candy minder mig om opvarmning til dans, så jeg tog mig selv i automatisk at lave små bevægelser derfra :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fulgte lidt med på youtube igår.

Ayda er jo en ligeså stor goof-ball som Robbie er, så det overraskede mig slet ikke, at de ting skete på fødestuen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må gå ud fra, at man skal være lidt en særlig støbning for at være gift med Robbie.

 

Det var skilsmissegrundlag, hvis min mand havde klovnet rundt med en "se-mig" attitude mens jeg lå med veer!

 

Måske er jeg en snerpe :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my... Min baby var allerede blevet fædreløs inden sin fødsel :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg har en svaghed for hr. Williams, så havde jeg smækket ham én, hvis han havde udsat mig for den behandling - og hvis manden drister sig til noget lignende, når det om lidt er min tur, så kommer han med garanti ikke levende igennem ;) Er dog heldigvis sikker på, at min mand ikke kunne finde på at være helt så kæk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh han er så dosk! :klap
Men altså, når man gifter sig med sådan en mand, så må man også forvente sådan noget.

 

- Ej helt ærlig, jeg synes han er direkte respektløs og latterlig.

 

MEN

 

Så længe konen synes det er fjong (nu er det jo hende der skal leve med ham) så er det vel bare fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i set at sønnen skal hedde Charlton Valentine? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ærlig talt også han er latterlig, og provokerende.. Det synes jeg slet ikke han kan være bekendt! Kvinder i fødsel har sgu da smerter! 
Og så står han bare der og er så dum at høre på!

Og sikke et publikum der er på, der ligefrem bare sidder tilbagelændet på den sofa, hmmm ..  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ærlig talt også han er latterlig, og provokerende.. Det synes jeg slet ikke han kan være bekendt! Kvinder i fødsel har sgu da smerter!

Og så står han bare der og er så dum at høre på!

Og sikke et publikum der er på, der ligefrem bare sidder tilbagelændet på den sofa, hmmm .. :unsure

Hans kone er indforstået med det og ønsker at Robbie bruger sin humor for at "trække hende tilbage". De fortæller lidt om det i en video efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans kone er indforstået med det og ønsker at Robbie bruger sin humor for at "trække hende tilbage". De fortæller lidt om det i en video efter fødslen.

Jeg har faktisk også tænkt, at jeg ville synes at det var ok. I hvert fald hvis fødslen trak ud. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også en video, hvor han stopper med goofe, da hun beder ham om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg eeeeeelsker den mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også en video, hvor hun står under fødslen og fjoller og danser smådirty, hvor han "truer" med at kalde på jordmodwren ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De er altså sjove, og hvis mama er indforstået er det jo bare deres måde. Det er ikke det JEG har brug for under en fødsel. Tillykke til dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER