Kathrine

Testhold uge 10

47 indlæg i dette emne

Hejsa tøser

Så bliver her hermed lavet et testhold for uge 10 :D Lad os håbe det er lykkens uge.

Mandag d. 7/3

Tirsdag d. 8/3

Onsdag d. 9/3

Torsdag d. 10/3

Ebsen :numse

Fredag d. 11/3

Kathrine :numse

Lørdag d. 12/3

MieV

Søndag d. 13/3

HenrietteHall :numse

Amberg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er med på den 13. :)

Håber der er mere held ved denne uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på Lørdag den 12/3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke held med noget i uge 7, så jeg prøver uge 10 i stedet....

Jeg vil gerne sættes på til om søndagen

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej :)

Jeg vil gerne på d. 10.

Kan jo være det virker positivt, så det vil lykkes denne cyklus:gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for os alle!!! Nu er det ikke så længe til vores uge starter!!! Jeg tror nok, jeg havde ÆL sidste tirsdag, men venter med at teste til tidligst fredag.. Brian har gemt mine GT, så jeg kan ikke teste før tid, som jeg ellers har gjort hver cyklus indtil nu..

Nå, men håber da vi alle får nogen fine streger i næste uge!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun en uge til at den første skal teste :)

Bliver spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt hos jer?

Jeg har på det seneste haft en smule brystspændinger og ikke så meget lyst til mad :/ Og stadig en uge til testdag :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre ikke særlig optimistisk :boo.

Sådan som min temperatur har været i den her cyklus tyder det desværre på at jeg ikke har haft ÆL.

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg har sådan lidt ømme bryster, ikke rigtigt lyst til mad og er meget træt, for tiden... Så håber der er bid :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på en masse positive tests!!!

Jeg tror ikke den er der.. Har ingen symptomer overhovedet.. Ville også være underligt, hvis den var der i den måned, hvor jeg har været ligeglad med mad, motion osv..

Krydser fingre for jer!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på en masse positive tests!!!

Jeg tror ikke den er der.. Har ingen symptomer overhovedet.. Ville også være underligt, hvis den var der i den måned, hvor jeg har været ligeglad med mad, motion osv..

Krydser fingre for jer!!!

Mange tak :-)...

Håber da at du får en positiv test alligevel :goodluck ...

Knus MieV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hermed er alle symptomer forsvundet, så tror ikke der er noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hermed er alle symptomer forsvundet, så tror ikke der er noget :(

Jeg skal nok krydse fingre for dig alligevel :goodluck.

Jeg har åbenbart haft ÆL alligevel. Min temperatur er nu steget og den hjemmeside jeg bruger til at holde styr på det med mener også at jeg har haft ÆL (og heldigvis var det lige omkring de dage, hvor jeg hyggede en del med manden). Så jeg håber stadig. Har dog ingen symptomer overhovedet, men det havde jeg så vidt jeg lige husker heller ikke med den prinsesse vi har i forvejen.

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da lige drysse lidt :bd over denne testuge og håbe at det giver en masse :gravid :loveshower

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min temperatur er nu steget og den hjemmeside jeg bruger til at holde styr på det med mener også at jeg har haft ÆL

Hvad er det for en side? Har tænkt mig, at hvis jeg ikke er gravid denne gang vil jeg prøve at måle temperatur.

Har haft murren i underlivet siden ÆL, men det har jeg hver cyklus, så tvivler på, at der er held denne gang heller.

Tisser oftere, men tror også at jeg er mere tørstig (dvs. drikker mere) end normalt, så det er nok derfor.

Krydser fingre for os alle :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er mens på vej :( Havde en smule blodigt udflåd og det er altid tegn på mens her :( Held og lykke til jer andre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre også den er negativ her :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan mærke at jeg har en murren i maven, som når jeg skal have min mens, så den kommer nok en af dagene :-(...

Tør næsten ikke teste Lørdag, for er bange for at bryde ud i gråd, hvis den er Negativ, da jeg virkelig syntes at det var som om at den skulle blive positiv :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg på cyklus-dag 27 og stadig ingen tegn på mens. Har en cyklus der normalt er 28 til 29 dage, så jeg krydser alle mine fingre lige nu.

Kan ikke mærke at der er mens på vej endnu, men jeg tror ikke helt på at den er der.

Heldigvis har jeg en frygtelig travl fredag og lørdag, eller er jeg bange for at jeg godt kunne komme til at teste før tid - det har jeg tit haft for vane at gøre....

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg på cyklus-dag 27 og stadig ingen tegn på mens. Har en cyklus der normalt er 28 til 29 dage, så jeg krydser alle mine fingre lige nu.

Kan ikke mærke at der er mens på vej endnu, men jeg tror ikke helt på at den er der.

Heldigvis har jeg en frygtelig travl fredag og lørdag, eller er jeg bange for at jeg godt kunne komme til at teste før tid - det har jeg tit haft for vane at gøre....

Anne-Marie

Krydser fingre for dig :goodluck ..

Håber du kommer til at stå med 2 fine streger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det desværre også til mens :(. Krydser fingre for de sidste af jer.

Vi andre må satse på bedre held næste gang. Heldigvis er det jo sjovt at prøve :hump.

Amberg: tak for tippet - den vil jeg se nærmere på :tak, så må vi se om det hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER