Pandamoren

En god ammestol?

61 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nej det vil jeg ikke. Det var E der valgte ægget. Jeg synes det er lidt tungt, men det er da en flot stol - no doubt - men man sidder ti gange bedre i vores skalstol.

Nu har E givet mig frie tøjler, da han selvfølgelig heller ikke ønsker flere indbrud, og det er bare æg, kogler, ph-lamper, syverstole mv. der bliver stjålet. Mange wegner-lænestole er ikke ret "kendte" af indbrudstyve...Desuden skal den ikke stå i vinduet hernede. Det forbliver tomt. I hvert fald i noget tid endnu. :)

Det har du helt ret i. Vores kan heldigvis ikke ses i vores lukkede have. Jeg havde jo også ønsket mig en Wegner gyngestol, men fik ægget i bryllupsgave af mine svigerforældre. Lidt svært at levere tilbage ;)

Håber I finder den helt rigtige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du helt ret i. Vores kan heldigvis ikke ses i vores lukkede have. Jeg havde jo også ønsket mig en Wegner gyngestol, men fik ægget i bryllupsgave af mine svigerforældre. Lidt svært at levere tilbage ;)

Håber I finder den helt rigtige :)

Nej, og der er jo også stor prisforskel på stof og læder - det er jo vildt, men okay, det er også en stor stol at betrække :)

 

Men som sagt, jeg er mere til det lette, og så elsker jeg træ....men det kan sandelig også blive for meget - og vi har jo meget træ i vores hus ;) Jeg er i tvivl om cirkelstolen bliver for stor til indretningen bagefter, men jeg tror den ville være super god som ammestol, dog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor hoej er IKEA-stolen i forhold til at laene hovedet tilbage? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hoej er IKEA-stolen i forhold til at laene hovedet tilbage?

Den har ikke høj nakkestøtte, men jeg er 164 cm og kan godt støtte hovedet bagtil, når jeg sidder tilbage i stolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan man ikke os sidde godt i en alm. Lænestol og amme? For vi står nemlig og skal ud og se på lænestole inden så længe...og vi starter med at kigge i daells bolighus hvor vi synes de har nogle fine stole til rimelige priser :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke os sidde godt i en alm. Lænestol og amme? For vi står nemlig og skal ud og se på lænestole inden så længe...og vi starter med at kigge i daells bolighus hvor vi synes de har nogle fine stole til rimelige priser :-)

Jo jo -nu er det bare lige mig, der søger en ammestol med måske flere krav end andre har.

 

Man behøver heller ikke en ammestol, vil nogen sikkert mene. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, vi har sat på os på cirkelstolen.

 

Har ikke fundet andre der kan matche alle mine krav....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo -nu er det bare lige mig, der søger en ammestol med måske flere krav end andre har.

 

Man behøver heller ikke en ammestol, vil nogen sikkert mene. ;)

Okay ;-) spurgte kun fordi jeg håber at ku bruge den ene lænestol til at sidde og amme i foran vores brændeovn nu hvor vi får vinterbaby :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer i denne her, og synes den er helt fantastisk http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S79860959/#/S09860967

Jeg vidste, jeg ville have en gyngestol, men gider heller ikke give kassen, så da jeg prøvede den i Ikea, var jeg solgt.

Kunne desuden heller ikke finde nogen, som jeg synes var pæne og til en acceptabel pris.

Armlænene passer perfekt i højden, og der er stadig plads til en ammepude, så man sidder så afslappet, især med en puf under benene.

Nakkestøtten er også i en rigtig god højde, synes jeg.

Har godt nok døset i den mange gange, mens Storm er blevet fodret om natten :)

Om den er køn, kan diskuteres (den passer ikke ind i den øvrige stil i huset), men jeg har valgt at prioritere komforten, da jeg ikke gider bruge masser af penge på en stol.

Den fåes også med "læder" sæde, hvis man ikke er til stof.

Selvom den ikke passer ind i vores stue, så bliver den bestemt stående herinde, når jeg ikke ammer mere, for den er virkelig behagelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer i denne her, og synes den er helt fantastisk http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S79860959/#/S09860967

Jeg vidste, jeg ville have en gyngestol, men gider heller ikke give kassen, så da jeg prøvede den i Ikea, var jeg solgt.

Kunne desuden heller ikke finde nogen, som jeg synes var pæne og til en acceptabel pris.

Armlænene passer perfekt i højden, og der er stadig plads til en ammepude, så man sidder så afslappet, især med en puf under benene.

Nakkestøtten er også i en rigtig god højde, synes jeg.

Har godt nok døset i den mange gange, mens Storm er blevet fodret om natten :)

Om den er køn, kan diskuteres (den passer ikke ind i den øvrige stil i huset), men jeg har valgt at prioritere komforten, da jeg ikke gider bruge masser af penge på en stol.

Den fåes også med "læder" sæde, hvis man ikke er til stof.

Selvom den ikke passer ind i vores stue, så bliver den bestemt stående herinde, når jeg ikke ammer mere, for den er virkelig behagelig :D

Kan ikke åbne linket :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, vi har sat på os på cirkelstolen.

 

Har ikke fundet andre der kan matche alle mine krav....

 

Har du proevet den nu? :) 

 

Den er altsaa ogsaa paen og saa vil du have plads til grej i den - hvis du skal have plads til et eller andet... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sådan :)

Ahhh... tak! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hoej er IKEA-stolen i forhold til at laene hovedet tilbage?

Jeg er 166 og jeg kan læne hovedet helt perfekt tilbage. Nok til at jeg ikke nikker hverken frem eller til siderne, hvis jeg falder i søvn, men heller ikke så meget, at jeg bøjer nakken FOR meget tilbage.

Den er virkelig helt perfekt til mig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 166 og jeg kan læne hovedet helt perfekt tilbage. Nok til at jeg ikke nikker hverken frem eller til siderne, hvis jeg falder i søvn, men heller ikke så meget, at jeg bøjer nakken FOR meget tilbage.

Den er virkelig helt perfekt til mig :P

 

Ok, tusind tak!, For vi skal ogsaa have en ny, hvis jeg skal amme en baby mere! Jeg har ammet og siddet med Noah om natten i en Tullsta, som bare er saa lav, at den har skullet staa op ad vaeggen og saa en pude i nakken. Det kan jo ses som luksusproblem, I know, men altsaa... ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du proevet den nu? :)

 

Den er altsaa ogsaa paen og saa vil du have plads til grej i den - hvis du skal have plads til et eller andet... 

Ja, prøvede den idag, og den bliver perfekt. Det eneste er at den er stor...der er plads tll to voksne i den - bliver dog en super hyggelig læsehøjt stol! Mig eller E med vores to piger på siderne :loveshower

 

Så vi se om vi ikke kan få plads til den et sted bagefter ... Men jeg ELSKER den ´s organiske form og de materialer den er lavet af!

 

Jeg skal både have ammepude og muligvis et tæppe. Derudover alle mine stofklude og måske en ipad, haha! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, prøvede den idag, og den bliver perfekt. Det eneste er at den er stor...der er plads tll to voksne i den - bliver dog en super hyggelig læsehøjt stol! Mig eller E med vores to piger på siderne :loveshower

 

Så vi se om vi ikke kan få plads til den et sted bagefter ... Men jeg ELSKER den ´s organiske form og de materialer den er lavet af!

 

Jeg skal både have ammepude og muligvis et tæppe. Derudover alle mine stofklude og måske en ipad, haha! :bunny

 

Ahmen, den lyder perfekt  :loveshower

 

Og jeg tror, I vil finde en god plads til den sidenhen, fordi den er saa let i det og vil passe godt ind i jeres indretning :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahmen, den lyder perfekt  :loveshower

 

Og jeg tror, I vil finde en god plads til den sidenhen, fordi den er saa let i det og vil passe godt ind i jeres indretning :)

Jeg prøvede lige et par andre læne/gyngestole idag i Sinnerup, men det er som om alt er ret småt og smalt efter jeg har prøvet cirkelstolen...hmmm....

 

Jeg tror, vi har en vinder...så skal jeg bare lige have E med på ideen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER