Kristina1989

virkelig kort cyklus

6 indlæg i dette emne

Jeg har de seneste 4 cyklus haft en cykluslængde på 18 dage. Jeg er ret fortvivlet over det, fordi jeg ikke går udefra at jeg kan nå at blive gravid på så kort en periode, hvis jeg overhovedet får ægløsning.

Nogen der har prøvet noget lignende eller har andre kommentarer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du får din menstruation så har du æl :-)

 

Så indtræffer din æl bare tidligt efter menstuationen... Man siger jo ca 14 dage før forventet menstruation finder æl sted :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at have ÆL på dag 11 så det kan lade dig gøre at den ligger meget tidligt.. Det korteste jeg har prøvet var 20 dage for en cyklus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sidste cyklus var kun på 18 dage. Ifølge min app havde jeg så haft ÆL på dag 8.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er bekymret. Jeg ville tage kontakt til lægen og enten få be- eller afkræftet nedenstående.

Jeg ser to scenarier:

Enten har du tidlig ÆL, hvilket betyder 13-15 dage før mens, og spørgsmålet er så om du kan nå at bløde den gamle slimhinde ud OG nå at danne en ny, inden ægget er klar til at sætte sig fast.

Eller så har du senere ÆL.hvilket betyder du har en kort luteal fase, og spørgsmålet er så om ægget har tid nok til at sætte sig godt nok fast.

Men du har helt sikkert ægløsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar. Jegsnakkede med lægen efter sidste gang. Hun mente at der kunne være tre scenarier. At jeg aborterede, at jeg var gravid eller at det var p pillerne som stadig drillende mig et halv år efter stop.

De andre gange har det ikke blødt særlig meget, men denne gang har det så blødt endnu mindre og er nu hold efter to dage. Jeg forstår det snart ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER