AnnikaF

Macaroons

6 indlæg i dette emne

Bum bum, jeg har en tanke om at lave en stak i flotte farver til tvillingernes fødselsdagsgæster - men hvor længe kan de mon holde sig? Kan jeg godt bage dem i god tid og så opbevare dem i en kagedåse fx og så bare fylde dem med ganache på dagen?

Og hvad er jeres bedste opskrifter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu tænker jeg ud af boksen, hvad om du lavede et stash og sendte hjem til mig, så skulle jeg nok fortælle dig hvor længe de kunne holde :P

(ellers ved jeg det desværre ikke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tænker jeg ud af boksen, hvad om du lavede et stash og sendte hjem til mig, så skulle jeg nok fortælle dig hvor længe de kunne holde :P

(ellers ved jeg det desværre ikke)

:lol Tak Stephi, du er simpelthen guld værd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tænker jeg ud af boksen, hvad om du lavede et stash og sendte hjem til mig, så skulle jeg nok fortælle dig hvor længe de kunne holde :P

(ellers ved jeg det desværre ikke)

Haha - måske en ide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Bevar dem i en lufttæt beholder uden ganache- de kan godt holde sig nogle dage med også( i køleskab så)

Har været til macaron academy hos mesteren himself Niko Strangas :)

Skal jeg sende hans opskrift? ( det er dog en af dem der bruger metoden med flydende 117grader varm sukker sirup i marengsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Bevar dem i en lufttæt beholder uden ganache- de kan godt holde sig nogle dage med også( i køleskab så)

Har været til macaron academy hos mesteren himself Niko Strangas :)

Skal jeg sende hans opskrift? ( det er dog en af dem der bruger metoden med flydende 117grader varm sukker sirup i marengsen

Aamen perfekt! Så må vi have macaroons også :) Bum bum, tror opskriften bliver for teknisk til, at jeg får det lavet. Ellers tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER