Besvaret February 25, 2011 eeeij så kommer alle de andre og ødelægger det... :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 En dag tilbage :loveshower Kan godt lide den fra dem her af :loveshower Det er så livsbekræftende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 spørgsmål: er babou adopteret eller har han en mørk far??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Ja tak så må der godt komme lidt mere gang i den sang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Syndes ikke at sangen var go til ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 øhhh den sang med Rasmus seeback er da fra 2010, og det er da ikke fra 2000´erne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 og er ikke helt begejstret for JR denne gang heller... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Syndes heller ikke at de var gode denne gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Syntes Babo er keeedelig... <_< JR, har rykket sig siden sidst!! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Syndes at hun synger godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 hvad sker der for de snakker om kr. såby og så viser han frem 3 steder i hvalsø... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Synes Rasmus gjorde det godt denne gang. hvad sker der for de snakker om kr. såby og så viser han frem 3 steder i hvalsø... <_< okay, der er så en der er stedkendt, mig kunne i sagtens havde snydt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Synes Rasmus gjorde det godt denne gang. okay, der er så en der er stedkendt, mig kunne i sagtens havde snydt Haha.. manden er fra kr. såby... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 synes tvillingerne gør det godt iaften... De er stadig mine favoritter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 synes tvillingerne gør det godt iaften... De er stadig mine favoritter... hvor sjovt.. jeg synes helt modsat ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 hvor sjovt.. jeg synes helt modsat ;) :ditto Det er simpelthen så kedeligt :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Haha.. manden er fra kr. såby... ;) Ha ha - sejt! Jeg blev gift i Kirke Saaby Kirke d. 8. maj 2010 - fantastisk smuk kirke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 jeg bliver mere og mere imponeret over Sara, for synes egentlig hun bliver bedre og bedre for hver gang, og kan godt lide hendes fortolkning af engel... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Ha ha - sejt! Jeg blev gift i Kirke Saaby Kirke d. 8. maj 2010 - fantastisk smuk kirke :loveshower Kan faktisk ikke huske den så godt.. har kun været der en gang for mange mange år siden.. Hvordan kan det være i gift der hvis i bor i kbh? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Syndes at hun bliver beder for hver gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Er det hende der skal synge julesangen..?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 for første gang i liveprogrammerne, synes jeg Patricia gør det godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Mit gæt er at tvillingerne og JR ryger i farezonen <_< <_< Synes de andre er helt fantastiske i dag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites