Guest

Pæn festkjole til overvægtig?

6 indlæg i dette emne

Jeg skal til bryllup i december. Og vil rigtig gerne finde noget rigtig pænt at tage på, jeg har ikke gjort så meget i kjoler, men kunne faktisk godt tænke mig at prøve nu med det vægttab jeg allerede har opnået.

Så piger :) har I nogen forslag til hvad der kunne klæde en overvægtig (nygravid) til et bryllup i december måned :)

Jeg er 163 cm høj og min vægt er nu ca 98 kg. Jeg bruger str 48 i bukser og M-L i bluser ca. Xl hvis de er små i str.

Det må helst ikke være alt for dyrt :) men ca 500 ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville holde det ret enkelt, ikke for poset i det og saa bruge tilbehoer til at goere det rigtig laekkert med. F.eks. sort eller en anden slankende farve og saa en pangfarve, der passer til dig. En veninde, som er overvaegtigt, er virkelig dygtig til at vaere toppaen paa den maade, saa det er det eneste, jeg kan tilbyde dig af raad :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I smalltalk er der en tråd (på side 3 eller 4 hvis du bladrer) der hedder "tøjkrise til bryllup" den er værd at kigge igennem for dig tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den vil jeg lige kigge på majs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asos har været min redning mange gange. Jeg synes at tøj i store størrelser herhjemme i DK bliver meget poset og uden mulighed for talje, hvilket jo hjælper næsten alle kvinder til at se mere feminin ud.

Fragten er gratis til DK og jeg har altid været ovenud tilfreds med mine køb derfra :)

 

Edit: Du ændrer valuta oppe i højre hjørne, så priserne står i DKK.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asos har været min redning mange gange. Jeg synes at tøj i store størrelser herhjemme i DK bliver meget poset og uden mulighed for talje, hvilket jo hjælper næsten alle kvinder til at se mere feminin ud.

Fragten er gratis til DK og jeg har altid været ovenud tilfreds med mine køb derfra :)

 

Edit: Du ændrer valuta oppe i højre hjørne, så priserne står i DKK.

:ditto  Skulle lige til at skrive at du skulle tjekke ASOS ud :) Super fede ting, billige og klart bedre end det man finder i DK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER