kkkkkkkkzxcLSKDC

Babyshower

2 indlæg i dette emne

Hej dejlige damer.

 

Jeg skal holde babyshower og er studerende så har ikke det store budget.

Har i nogle gode ideer til hvad man kan lave?

Jeg har aldrig selv været til babyshower og ved derfor ikke rigtig hvad det indebærer. Har i nogle gode erfaringer og måske lidt leftover pynt i kunne tænke jer at sælge/give videre til en fattig studerende?

 

Glæder mig til at høre jeres indput. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg arrangerede babyshower for min veninde i juni og fik selv et rigtig hyggelig et i søndags. 

Vi "plejer" at sige alle de inviterede tager forskelligt mad og drikke med. Små pizzaer, nachos, sandwich, kage, boller, sodavand/saftevand, osv. Så har du ikke nogle udgifter udover den ene ret som du selv tager med :)

Derudover kan du også bede folk om at tage pynt med, eller at lave det selv. Det behøver ikke at være særlig meget. Lidt lyserøde/blå servietter, dug, et printet skilt - jeg skrev bare "B A B Y S H O W E R" og printede et bogstav ud af gangen, så min veninde vidste hvad det var for en overraskelse hun trådte ind til :)

Derudover arrangerede jeg et par små nemme lege. Det kommer jo an på den gravide og hvad hun synes er sjovt, samt hvem der er gæster og hvor meget hun skal kan og har lyst til. Til min venindes fest, delte vi gæsterne, inkl gravide, op i to grupper og så var der en quiz om dyrerigets drægtighedslængde. Gæt omkredsen på maven - hvor man klippede et stykke garn af, som man mente var så "tyk" ( :oops ) den gravide var. Derudover skulle de nævne så mange sange med ordet "baby" i, på tid. Så skulle den gravide gætter babybilleder af alle gæsterne. Tror det var nogenlunde dét :) Det var rigtig hyggeligt..

 

Til min egen babyshower var det kun mig der skulle "lege". Jeg skulle have bind for øjnene og skifte ble på en bamse, fordi jeg jo skulle øve mig på at skulle op om natten for at skifte ble :D Så skulle jeg læse højt af en bog, smage på grød og samle puslespil. Og så fik jeg en batch, hvor der stod "Verdens bedste mor"  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER