Besvaret December 26, 2014 Jeg vil gerne deltage i denne tråd og skrives på listen. Jeg er 37 år og gravid med mit første barn, som blev til efter inseminationsbehandling. Vi fortalte nyheden til vores forældre og resten af familien i juledagene. Det var en bombe der sprang og der var mange der fik et chok, da vi hele tiden har sagt at vi ikke vil have børn. Nu var vi efterhånden blevet så gamle at alle var holdt op med at håbe på at vi ville ombestemme os. Termin: 3. juni Fødested: Kolding Sygehus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Jeg vil gerne deltage i denne tråd og skrives på listen. Jeg er 37 år og gravid med mit første barn, som blev til efter inseminationsbehandling. Vi fortalte nyheden til vores forældre og resten af familien i juledagene. Det var en bombe der sprang og der var mange der fik et chok, da vi hele tiden har sagt at vi ikke vil have børn. Nu var vi efterhånden blevet så gamle at alle var holdt op med at håbe på at vi ville ombestemme os. Termin: 3. juni Fødested: Kolding Sygehus Så kom du også på :)Og tillykke med graviditen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Hej, jeg er lige blevet sat til 30/6 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Hej, jeg er lige blevet sat til 30/6 :) Så kom du på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Jeg er lige nyoprettet bruger.Jeg så denne tråd, og tænkte jeg lige ville melde mig på listen :)Jeg hedder Emma og har termin 8. juni :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Jeg er lige nyoprettet bruger. Jeg så denne tråd, og tænkte jeg lige ville melde mig på listen :) Jeg hedder Emma og har termin 8. juni :) Hvor hyggeligt! Velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2015 Jeg er lige nyoprettet bruger. Jeg så denne tråd, og tænkte jeg lige ville melde mig på listen :) Jeg hedder Emma og har termin 8. juni :) Velkommen hertil :balloons Du er nu på listen :) PS. Kan se 2014 også stadig ligger godt i fingrene hos dig. Under dit billede har du ved terminsdato skrevet 08-06-2014 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Hej. Jeg hedder Diana, og venter mit 3. Barn d. 20 juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Hejsa, også jeg er ny på denne side :) Jeg venter mit første barn den 25 juni. Mange hilsner fra Rikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2015 Hejsa, også jeg er ny på denne side :) Jeg venter mit første barn den 25 juni. Mange hilsner fra Rikke Velkommen herind :balloons Jeg håber du bliver rigtig glad for at være herinde :) Og tillykke med graviditeten, som du allerede er godt henne i ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2015 Hvis der er plads til flere på listen, så har jeg termin 22. Juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2015 Glemte lige at skrive at jeg venter mit andet barn og føder på Herlev Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2015 Hvis der er plads til flere på listen, så har jeg termin 22. Juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites