MamatilJ&M

Terminliste - juni 2015

88 indlæg i dette emne

Hej jeg vil gerne være med i gruppen :-)

Jeg har ikke været hos læge endnu, men umiddelbart er terminsdatoen 18. Juni. Jeg skal føde på Herlev.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej jeg vil gerne være med i gruppen :-)

Jeg har ikke været hos læge endnu, men umiddelbart er terminsdatoen 18. Juni. Jeg skal føde på Herlev.

Velkommen herind :balloons Og tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg da endelig en terminsdato... Jeg er sat til 4/6, og skal føde på kolding

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg da endelig en terminsdato... Jeg er sat til 4/6, og skal føde på kolding

Så kom du også på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på, gætter på termin 29/6 og det bliver enten Herning Sygehus eller hjemmefødsel (jeg havde en lyn fødsel sidst og en hurtig fødsel 1. gang også, så der kan være tvivl om vi kan nå helt til sygehuset i Herning når fødslen først går i gang...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på, gætter på termin 29/6 og det bliver enten Herning Sygehus eller hjemmefødsel (jeg havde en lyn fødsel sidst og en hurtig fødsel 1. gang også, så der kan være tvivl om vi kan nå helt til sygehuset i Herning når fødslen først går i gang...)

Så kom du også på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej :) jeg er ny herinde :) jeg hedder Marie og har termin omkring 7-9j juni ifølge terminsberegneren, jeg ser frem til nu scanning og få den faste terminsdato hvis alt går vel. Regner med at føde i Herning og håber det ikk går ligeså hurtigt som sidst, da jeg fik min datter som er 3,5 nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) jeg er ny herinde :) jeg hedder Marie og har termin omkring 7-9j juni ifølge terminsberegneren, jeg ser frem til nu scanning og få den faste terminsdato hvis alt går vel. Regner med at føde i Herning og håber det ikk går ligeså hurtigt som sidst, da jeg fik min datter som er 3,5 nu

Velkommen herind :balloons Du er nu på listen. jeg har sat dig på d. 8. juni og så kan vi altid rette det senere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen.

Stort tillykke til jer alle :-) jeg er også helt ny herinde og har termin d. 10. Juni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 2 juni  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen.

Stort tillykke til jer alle :-) jeg er også helt ny herinde og har termin d. 10. Juni.

  

Velkommen herind :balloons

Jeg har termin 2 juni  :loveshower

Så er I begge på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er ny her inde som det ser ud nu er min termin den 26 juni 2015

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde mig ud af denne gruppe igen. Var idag til tidlig scanning og det viste desværre ikke noget foster. Det er åbenbart det der hedder vindæg som betyder at moderkagen bliver dannet og vokser men cellerne der skal lave fosteret giver op. Jeg skal i morgen på hospitalet og have foretaget en medicinsk abort.

Held lykke til jer alle. Vi må op på hesten igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde mig ud af denne gruppe igen. Var idag til tidlig scanning og det viste desværre ikke noget foster. Det er åbenbart det der hedder vindæg som betyder at moderkagen bliver dannet og vokser men cellerne der skal lave fosteret giver op. Jeg skal i morgen på hospitalet og have foretaget en medicinsk abort.

Held lykke til jer alle. Vi må op på hesten igen.

Øv :kram Håber snart det lykkes igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde mig ud af denne gruppe igen. Var idag til tidlig scanning og det viste desværre ikke noget foster. Det er åbenbart det der hedder vindæg som betyder at moderkagen bliver dannet og vokser men cellerne der skal lave fosteret giver op. Jeg skal i morgen på hospitalet og have foretaget en medicinsk abort.

Held lykke til jer alle. Vi må op på hesten igen.

Øv øv øv det er jeg ked af at høre! Prøvede det i marts. Men de opdagede ikke resterne af moderkagen før efter tre mdr. Så godt du skal have en medicinsk. Held og lykke og håbet om snarlig gevinst igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre.

Det er så hårdt når man føler sig snydt af sin krop.

Føler med dig.

Håber du snart er tilbage herinde igen <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var hjerteblink

post-10788-0-21159600-1414610188_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh en fin lille bøvs marts85

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var hjerteblink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde mig ud af denne gruppe igen. Var idag til tidlig scanning og det viste desværre ikke noget foster. Det er åbenbart det der hedder vindæg som betyder at moderkagen bliver dannet og vokser men cellerne der skal lave fosteret giver op. Jeg skal i morgen på hospitalet og have foretaget en medicinsk abort.

Held lykke til jer alle. Vi må op på hesten igen.

Virkelig ked af at høre om din situation :-( håber der snart kommer gevinst. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :-) hvor langt er du henne?

I dag er jeg 8+2, men på billedet 7+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne tilføjes på listen med termin omkring d. 29. juni (har ikke været til læge endnu)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne tilføjes på listen med termin omkring d. 29. juni (har ikke været til læge endnu)  :)

Så kom du også på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER