NSEllekilde

Vis mig jeres positive /måske-positive tester <3

54 indlæg i dette emne

Tro mig jeg er også et testmonster :whistling

Sidder nu og fantaserer om hvordan jeg i tilfælde af, at den er god nok, skal fortælle det til min mand. Vakler imellem at skrive "hej far" på min mave eller at lægge en ært i hans hånd og sige "er det ikke vildt.....så lille er vores baby lige nu".

Den sidste med ærten er vildt sød ! Har du flere idéer man kunne hapse? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt lige den med at spørge henkastet om han har nogen planer d. ?/? og når han så kigger i kalenderen og siger nej, spørger man om han så kunne tænke sig at blive far den dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lige den med at spørge henkastet om han har nogen planer d. ?/? og når han så kigger i kalenderen og siger nej, spørger man om han så kunne tænke sig at blive far den dag.

Den er også vildt sjov..

Jeg ved bare ikke om jeg ville kunne lade være med at grine når jeg spurgte ham :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg ikke sove mere og har nu lavet en ny test (godt nok med et andet mærke). Resultatet er det samme som i går. Meget svag streg (så svag at den vel nærmest ikke kan være svagere uden at være usynlig), men dog med lyserød farve. Hvad siger testpanelet? Ville gerne tage et nyt billede, men belysningen er for dårlig endnu. Prøver senere med den risiko at testen jo aflæses for sent, men nu har jeg jo set hvordan den så ud inden tiden var gået, som mon ikke det går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan se en streg, så er der altså gang i noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan se en streg, så er der altså gang i noget! Men du har testet meget tidligt ikke?

Altså jeg har officielt testdag i dag så lidt tidligt er det vel. Prøver igen i morgen hvis mens stadig er udeblevet.

Men blev enig med mig selv om at sige til manden og brugte den med ærten. Gav den til vores søn på 2½ og sagde at han skulle vise den til far. Det gjorde han så og min mand sagde "ad skat den skal du ikke spise - det er en gammel ært" og jeg skyndte mig at sige "er det ikke vildt, så lille er vores baby nu". Han blev simpelthen så glad og mens vi stod og krammede smed vores søn ærten i WCet :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har officielt testdag i dag så lidt tidligt er det vel. Prøver igen i morgen hvis mens stadig er udeblevet.

Men blev enig med mig selv om at sige til manden og brugte den med ærten. Gav den til vores søn på 2½ og sagde at han skulle vise den til far. Det gjorde han så og min mand sagde "ad skat den skal du ikke spise - det er en gammel ært" og jeg skyndte mig at sige "er det ikke vildt, så lille er vores baby nu". Han blev simpelthen så glad og mens vi stod og krammede smed vores søn ærten i WCet :D :P

Så du tror at den er der? :-)

Jeg stemmer for et billede! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hvor er det en sød historie med ærten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeii hvor godt ❤️ Jeg er sikker på at den er god nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en ny test. 1-2 dage over tid er ikke helt sikker. Men positiv det er den i hvert fald :loveshower

post-2417-0-35305600-1413787874_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en ny test. 1-2 dage over tid er ikke helt sikker. Men positiv det er den i hvert fald :loveshower

Tillykke :loveshower Kommer du med over i juni termin så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er du heldig <3

Stort tillykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak. Det er helt fantastisk og meget bedre end første graviditet, hvor det hele bare føltes SÅ vildt. Denne gang ved jeg hvad jeg går ind til :-)

 

Ja jeg har da vist termin i juni. Crazy havde slet ikke tænkt så langt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak. Det er helt fantastisk og meget bedre end første graviditet, hvor det hele bare føltes SÅ vildt. Denne gang ved jeg hvad jeg går ind til :-)

Ja jeg har da vist termin i juni. Crazy havde slet ikke tænkt så langt.

ej hvor er det bare vildt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en ny test. 1-2 dage over tid er ikke helt sikker. Men positiv det er den i hvert fald :loveshower

Den ser da meget positiv ud  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da super fin positiv :D Stort tillykke! Du skal være mor til en sommerbaby ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Håber på en kølig sommer ha ha ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Håber på en kølig sommer ha ha ;)

En julitermin (eller juni) er slet ikke så slem ;) Jeg var højgravid og havde termin med min datter 8. Juli 2012, jeg havde det ikke så forfærdeligt varmt dengang :) Sun Lollys var min bedste ven :)

I år har jeg været gravid i sommermånederne, termin lillejuleaften- og jeg har KAMP svedt og haft det bedst i skyggen ;) Så tror det er hormonerne som afgør hvor godt og mindre godt man har det med varmen :) En anden positiv ting er også, at du undgår at bakse med at få strømper på :P

Tillykke med II :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker at jeg kampsvedte sidst og havde termin i februar. Brugte ikke overtøj en eneste dag og gik alligevel 5 km med hundene hver dag i sne og sjap. Puha det var varmt. Havde heller ikke ild i brændeovnen den vinter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da lige vise mine tests fra i går (4+2 - 4+3) på clear blue kom stregen straks, strimmeltesten kommer fortsat lidt langsomt, men hurtigere end i mandags og tirsdags :) Jeg HÅBER på snart at have to lige tydelige streger :)

post-401-0-77114800-1414134916_thumb.jpg

post-401-0-31109700-1414134924_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker at jeg kampsvedte sidst og havde termin i februar. Brugte ikke overtøj en eneste dag og gik alligevel 5 km med hundene hver dag i sne og sjap. Puha det var varmt. Havde heller ikke ild i brændeovnen den vinter.

:D min kropstemperatur er også højere og jeg, som normalt er lidt en frossenpind der foretrækker MEGA varme i bilen kunne køre med aircondition til altid dengang, men lige når jeg kunne være i frisk luft. Så var det ikke er problem :) Sidste gang var jeg også voldsomt ramt af opkast og kvalme, så varme i bilen var total no go- så måtte de andre fryse :D Jeg foretrækker også kulde i bilen denne gang, men ikke helt så voldsomt, men kvalmen og opkast er heller ikke så slemt ved mig denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da lige vise mine tests fra i går (4+2 - 4+3) på clear blue kom stregen straks, strimmeltesten kommer fortsat lidt langsomt, men hurtigere end i mandags og tirsdags :) Jeg HÅBER på snart at have to lige tydelige streger :)

Der er da overhovedet ingen tvivl der Lenna :D Tillykke ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da overhovedet ingen tvivl der Lenna :D Tillykke ❤️

Tak skal du have :) og den blev kun endnu tydeligere igår så der sker noget. Stregerne er nu tæt på at være lige tydelige :) så ser ud til vi er heldige en 3. Gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne test er fra jeg var 6+6, taget om eftermiddagen.

post-7956-0-29502000-1414226443_thumb.jp

 

Denne test er fra 7+1 om aftenen

post-7956-0-74301600-1414226524_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne test er fra jeg var 6+6, taget om eftermiddagen.

attachicon.giftest.jpg

 

Denne test er fra 7+1 om aftenen

attachicon.giftest2.jpg

Woow 6+6 er vildt tydelig :O

Stort tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER